Gå til innhold

Reset, 85golf sport

Ranger emnet


Reset

Anbefalte innlegg

litt off topic: men 18" er for stort. I alle fall når du ska ha det i en golf og når du ikke har noe ved siden av..

hadde du feks hatt et par 10" eller 12" som mid bass sku jeg skjønte det men når du "bare" har en 18" blir det ikke no spesielt bra egentlig.

 

du må i alle fall fjerne hatthylla di ellers kommer den subben bare til å slå plata opp og ned hehe..

 

en kompis hadde en 18" rockford tru jeg det var i gamle bilen sin en volvo 242, å han satte den i en golf en liten stund var helt jævlig.

han brukte noe lignende denne forsterkern, http://www.amerikanskebildeler.no/product_info.php?cPath=2_36&products_id=153 men var 1800 han hadde.. forsterker med 3x30 amper sikring :)

 

 

 

Må si meg uenig i det du sier om 18"... Det lar seg faktisk gjøre å putte en 18" stroker i en golf2 hifi klubben i oslo hadde dette i den ene demobilen dem hadde da dem hadde bil hifi......

 

 

Vil anbefale deg å putte den condensatoren litt annerledes å gjøre ground kbelen kortere... med den lengden vil det være mulig att du ender opp med motorstøy i annlegget ditt... men eller så tror jeg dette kan bråke livshiten ut av de fleste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si meg uenig i det du sier om 18"... Det lar seg faktisk gjøre å putte en 18" stroker i en golf2 hifi klubben i oslo hadde dette i den ene demobilen dem hadde da dem hadde bil hifi......

 

 

Vil anbefale deg å putte den condensatoren litt annerledes å gjøre ground kbelen kortere... med den lengden vil det være mulig att du ender opp med motorstøy i annlegget ditt... men eller så tror jeg dette kan bråke livshiten ut av de fleste....

 

ja han kan jo gjøre det, men det blir i meste laget.. en 18" i en golf er ikke for å høre på musikk det er for å føle musikken.. å det med subben jeg prata om er at hvis jeg skulle hatt en 18" i bilen ville jeg for all del hatt en mid bass som feks en 10".

Blir ganske stort hopp på hva slags frekvenser front systemet hans og eventuelt bak høytaller tar og så rett opp til strokern. Derfor ville jeg hatt en 10" så han får nesten hele frekvens spekteret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg uenig i det du sier om 18"... Det lar seg faktisk gjøre å putte en 18" stroker i en golf2 hifi klubben i oslo hadde dette i den ene demobilen dem hadde da dem hadde bil hifi......

 

 

Vil anbefale deg å putte den condensatoren litt annerledes å gjøre ground kbelen kortere... med den lengden vil det være mulig att du ender opp med motorstøy i annlegget ditt... men eller så tror jeg dette kan bråke livshiten ut av de fleste....

hehe, takker, jepp, kondensator var bare midler tidig plasert pga kort strøm kabel, har lagt opp ny stinger strøm kabel no:)

skal flytte kondensatorn til sida på kassa..

 

det du sa om å korte ned jordings kabeln, er det kabeln fra kondensatorn eller forsterkern?

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, takker, jepp, kondensator var bare midler tidig plasert pga kort strøm kabel, har lagt opp ny stinger strøm kabel no:)

skal flytte kondensatorn til sida på kassa..

 

det du sa om å korte ned jordings kabeln, er det kabeln fra kondensatorn eller forsterkern?

 

Begge jordings kablene dine skal være så korte som mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No bynner jeg og tenker litt på skilt!

tiden nermer seg farefult 31januar!

det er lenge igjenn.. men det er egentli ikke so lenge:P

alle vet hvor fort tiden går! er ikke lenge sia jeg hadde bursdag, men det har jo faen meg gådd ett halvår! og lite har vært gjort!

so no må jeg ta fatt å bynne å jobbe litt!

bynner og jobber om 1 dag, da blir det penger og få, noe det har vært lite av i det siste pga skole:(

men no blir det...

 

 

vurderer og sende den inn på verksted for eu-sjekk etter at jeg har bytta toppen, IGJENN, til en ny!:)

den går neppe igjennom, men jeg får jo tilbakemelding om hva som er galt!:)

 

 

Tilbakemeldinger?:)

Fotgjenger!

ca 4 uker igjenn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Reservehjul skal ikke være nødvendig, anlegg er ikke ulovlig.

Evt kan du bare slenge inn en boks med dekkskum hvis de klager på det.

 

Tenke på skilt, er det EU-kontroll bilen skal på til den tiden?

Fare for mye jobb med den eller?

Du får bare levere den til kontroll så finner dem alt som må fikses, så fikser du det og får den godkjent cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår