Stoylen Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har hatt problemer med støy i anlegget mitt etter kjøp av ny spiller å forst. Etter litt søking og deres svar her på forumet testet jeg å jorde rca kabler til chassi på spiller.. da forsvant støyen! har ikke pr dags dato råd til å sende spiller på service, så lurer på om det er skadeli for noen av komponentene at jeg legger opp en "permanent" jordingskabel fra kappen på rca kabel til chassi på spiller? Takk for svar! mvh Ole Kristian Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ut ifra syptomene du oppgir her, virker det som problemet ditt er at signal kablene ligger for nærme strøm kablene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoylen Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 da må jeg legge de på utsiden av bilen for å få dem lenger fra verandre! :) Men jeg lurte på om det å jorde en rca kabel fra kappen til chassi på spiller var skadelig for noen av enhetene? altså å skippe jordingsbanene i printkortet i spilleren pga at desse er brent? Siter 89 Audi Coupe Quattro 91 Toyota Celica GT 86 Audi 80 cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 dette kan du trygt gjøre, men som en uskreven regel så jord bare på spiller siden :) ikke på forsterker siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg