Gå til innhold

Evo Kolsås/Gjettum

Ranger emnet

Stig78

Anbefalte innlegg

Du ble vel ikke reliøs?

Etter den turen blei jeg kristen jo...

Når man kommer til nedbremsningsfeltet med en skarp sving, hva gjør man da? Jo man legger bilen ned et gir eller to og gir på enda mer!! :D ++++++

Kunne nesten betalt deg for å sitte på;P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter den turen blei jeg kristen jo...

Når man kommer til nedbremsningsfeltet med en skarp sving, hva gjør man da? Jo man legger bilen ned et gir eller to og gir på enda mer!! :D ++++++

Kunne nesten betalt deg for å sitte på;P

hehe.. morro!!

Nissan silvia S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen er ikke en evo,kun styling. Har sett den mye i omr. Skui..

Såpass, ja... Litt synd egentlig. La ikke merke til det da jeg passerte, gjorde vel heller ikke alle de skoleungdommene som vi passerte. Var sikker på at øya skulle dette ut av huet på dem der vi kom trillende ! lol

Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass, ja... Litt synd egentlig. La ikke merke til det da jeg passerte, gjorde vel heller ikke alle de skoleungdommene som vi passerte. Var sikker på at øya skulle dette ut av huet på dem der vi kom trillende ! lol

hehe! er det deg jeg har sett rundt i bærum med b22 da?

er det ikke det karroseriet ditt heter? Grom bil!

Nissan silvia S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre ingen 22b :) Finnes bare 1 av den i landet, ganske sjelden sak, kun 496 stykker laget. Er kommet en til sverige også nå.

Men min er ganske spes den også, er vel den eneste her til lands med to dører og rattet på venstre side. Impreza Type R heter karroseriet.

Takk for lovord :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre ingen 22b :) Finnes bare 1 av den i landet, ganske sjelden sak, kun 496 stykker laget. Er kommet en til sverige også nå.

Men min er ganske spes den også, er vel den eneste her til lands med to dører og rattet på venstre side. Impreza Type R heter karroseriet.

Takk for lovord :D

sjønner f### ikke åssen jeg legger ut bilde?

noen tips?

Nissan silvia S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit med dette i begynnelsen jeg også... Er litt lattis system her på det området.

Finn en gratis nettjeneste som host'er bildene dine. Finnes drøssevis av dem. F.eks http://www.imageshack.us/

Legg ut bilde der, så får du vel en anvisning om hvordan å linke bildet ditt hit. Legg adressen i "Sett Inn Bilde" knappen, og bilde burde dukke opp, alt ettersom hva slags link du har brukt. Man får som regel forskjellige alternativ, enten som ren link, thumbnail eller fult bilde.

Håper dette hjalp litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider