Morten_A Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg har en 81mod volvo 240GLT som har litt rust. Bilen skal lakeres på nytt og trenger derfor litt rustsveis. Den har litt rust i kanaler og noen overflødig flekker her og der. Denne bilen er jævlig stiva opp og har sprokket LITT i forskjerma (innsiden) som også må sveises, Sprekken har ikke kommet direkte enda men kan se at lakken begynner å sprekke av. Er det da noen i Østfold,ski,lillestrømm (ikke for langt unda) området som kan ta på seg jobben å gjøre bilen klar for lakering.Det er ikke mange timene som skal til.Kan betale godt vist det blir gjort bra arbeid.. Noen som er intrisert? PS: Har også lakt inn denne på lakk og carosseri Mvh: Morten Andreassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 jeg vet om en i bergen som kan sveise bra og kjapt.. han jobber bare hvitt, til litt over 100kr timen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 ja,hadde vert helt ypplig,men kan ikke kjøre bilen helt til Bergen,jeg bor i Østfold. Blir litt i lengste laget for litt sveis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Viss du har delene og alt er klart så kan du jo levere den inn på en yrkesskole som har Bilfag. De pleier av og til og ta inn slike ting, du kan gi beskjed om at kun de beste får sveise. De har heller ikke lov til og ta betalt for arbeidet der :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 bil og motor,platesveis skolen er i nabobyen da. hehe men det å ta sjangsen på dem da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Ja, det er det..Det lureste eg og ta det når det nermer seg slutten på skole året, da de kanskje bjyner og bli flink til sveising. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 har selv gått mekkanisk fag. å jeg kan overhode ikke sveise.kan jo sikkert være noen flinke.men jeg tror jeg går for fag folk,men ideen var god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hvor holder du til? litt sånn mer detaljert enn norge f.eks? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 bor i østfold. så østfold området,Ski,vinterbro,ås,lillestrøm og omkreftsen rundt østfold går bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 har selv gått mekkanisk fag. å jeg kan overhode ikke sveise.kan jo sikkert være noen flinke.men jeg tror jeg går for fag folk,men ideen var god. det sier noe om deg da... etter 180 timer med sveis på skolen så kan du ikke sveise... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Jeg bor i Ås.. går på kjøretøy og kan vel alltids finne noen som kan fikse denne jobben for deg eller evnt gjøre noe av det selv... men for en grei pris da selvfølgelig.. send PM om det hørtes greit ut;) Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hehe henger meg på her jeg..:-P trenger bare nye kanaler jeg da... men er ikke helt rå til å sveise... lærte aldrig det på tømrer'n....:-( bilen stå i ski så i nærheten hadde vært fint... hehe Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 hvorfor kjøper dere så rustne biler, om dere ikke kan sveise?!?! det er jo mye billigere å kjøpe et utgangspunkt som ikke er så rustet :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hvorfor kjøper dere så rustne biler, om dere ikke kan sveise?!?! det er jo mye billigere å kjøpe et utgangspunkt som ikke er så rustet :P Pleier kanskje og rive opp asfalt mattene og ta ut alt interiøret på bilene du skal kjøpe du da??!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 sveising er jo dritlett! begynte rett på sveiseverksted når jeg begynte på videregående... dem lurte på om jeg hadde sveisa mye før, for det så i hvertfall sånn ut sa dem.... Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg