Tigerfish Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Var jeg deg ville jeg heller ha kjøpt meg sveiseapparat og gjordt det selv. Har sveisa en del på mine egne biler, og du kommer fort inn i det. Dessuten blir det mye bedre når du gjør det selv og kan ta deg tid til å få vekk alt som er rustent og helsveise alle skjøter. Har sett noen skrekkeksempler på hvordan det blir når sånne såkalte fagfolk fikser rust til en billig penge, både i virkeligheten og bilder på tpc. En del av dem banker inn de gamle rustne platene og punkter fast en ny platebit utenpå. Deretter er det frem med stålplasten. Det er jo greit nok om du bare skal ha bilen igjennom eu-kontroll for å ha den i to år til, men ikke ellers. Dessuten er det utrolig kjekt å ha et sveiseapparat! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hvorfor kjøper dere så rustne biler, om dere ikke kan sveise?!?! det er jo mye billigere å kjøpe et utgangspunkt som ikke er så rustet :P Hvem har sakt at bilen er så jævla rusten. påenget her er at litt rust stopper ikke meg for å kjøpe en billig å bra bil.. men NOKK om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-sport Lars Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Kanskje jeg kan ta det....ring meg så jeg får vite hva som må gjøres så skal du få en pris! Ring 90 13 35 45 Mvh Lars@LSR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg