mr. flatfour Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Har en 66`Rekord B som jeg skal senke. Men jeg er ikke helt inne i opelverdenen så om noen sitter med kunnskap om dette så hyl ut. Det jeg i hovedsak er nysgjerrig på er hvordan det kan gjøres foran. Å kappe fjærene er ikke aktuelt. Noen som har bilder av eldre Rekorder som er senket så legg de gjerne ut! :) Siter 85`VW Scirocco GTX 85`VW Golf 58`VW Type1 (boble) 67`VW Type 3 (Notchback) 66`Opel Rekord B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Sleng ut bilde`a :D Rekord B er tøffest 4ever ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veteranen Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 ascona b fjærer passer rett i foran senker 40mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg