Koffe Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Et helt straight forward spørsmål.. Hva vil dere anbefale å lime fast skumgummi med? Kontaktlim? Når jeg har dempet tidligre kasser har jeg ikke trengt å lime, men nå vil jeg gjerne at alt skal sitte skikkelig fast for å helst ikke få dempemateriale i opphenget på elementet! :P Kassen er av vanlig mdf. Takk for hjelp. Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Dobbelsidig tape fungerer helt fint på skumgummi, eller du kan bruke kontaktlim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 kjøp deg en boks spraylim, raskt å tilføre og bra resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Man tar det man finner. Lim, tape, spiker, skruer etc. Bruk fantasien!!! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffe Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jeg kan meddele at kontaktlim fungerte utmerket. Det eneste er at jeg er ganske ør etter en halvtime liming.. God ventilasjon er viktig så det ble til at jeg limte ute på gårdsplassen og satte den inn til tørking etterpå. Siter 2x Stroker 15" - 138,4 dB Pioneer TS-W5000SPL - xxx,x dB Ma audio HC 4002 - 4000W RMS @ 1Ohm 14,4V Student - 3. år Elektroingeniør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg