xcuze Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 noen andre en meg som har lagt merke til at vi har fått en av verdens grommeste familiebiler til tønsberg?? Så den for andre gang idag. ved rundkjøringa på kanalen.. går med finske skilter.. gjorde nesten noe griseri i buksa når den kom opp forran meg... kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Kompisen min fortalte at han så den i går kveld ved Maccer'n... Dro visst på etter at det ble grønt lys ved gangfeltet ved 7Eleven/Maccer'n. 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 noen andre en meg som har lagt merke til at vi har fått en av verdens grommeste familiebiler til tønsberg?? Så den for andre gang idag. ved rundkjøringa på kanalen.. går med finske skilter.. gjorde nesten noe griseri i buksa når den kom opp forran meg... Han går på maritimet i tønsberg, står på parkering her med finske kilter! Det ser lit ut som han bare har klistra på M merkene da og listene, men vet ikke jeg! http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hmm. nei, den var på jobben min i forrige uke... hos vaskeren vår.. da popet vi hood'n.. og tro meg, under der er det M for alle penga... kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs) ------------------------------------------ bmw 318I E-36 94 mod (solgt) *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hmm. nei, den var på jobben min i forrige uke... hos vaskeren vår.. da popet vi hood'n.. og tro meg, under der er det M for alle penga... plast for alle penga :cocain: synd det er så mye plast i motorrommet på nyere biler.. 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Så denne selv ved Rainbow Hotel på mandag. Den har ikke ///M emblem bak, men velkjente M5 luftinntak i skjermene og M5 bremser osv. Er nok ikke noe fake det her. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 joda, kar her i kragerø som er over på sin andre m5 som bruksbil, året rundt, kjører på sport/racing hele tiden og skraper nedi dumper og alt, gir blanke i den hehe.. han har denne og en audi a6 med s-line pakke og en 3.2l ett eller annet... beste bar de 2 bilene han hadde føre, 2 cossier som var bruks biler, pluss en dønn orginal rs500 som han har på lageret sitt, den luftes 2 ganger i året og er strøøøøøøken :) Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 beste bar de 2 bilene han hadde føre, 2 cossier som var bruks biler, pluss en dønn orginal rs500 som han har på lageret sitt, den luftes 2 ganger i året og er strøøøøøøken :) Er det denne sorte vingebilen ? Det jobbet en kar på høyttalerfabrikken tidlig på 90 tallet og han hadde en sort vingebil som var strøken :) Husker jeg så den endel ganger når jeg bodde der nede. "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 joda, kar her i kragerø som er over på sin andre m5 som bruksbil, året rundt, kjører på sport/racing hele tiden og skraper nedi dumper og alt, gir blanke i den hehe.. han har denne og en audi a6 med s-line pakke og en 3.2l ett eller annet... beste bar de 2 bilene han hadde føre, 2 cossier som var bruks biler, pluss en dønn orginal rs500 som han har på lageret sitt, den luftes 2 ganger i året og er strøøøøøøken :) Nå hadde vel ikke denne M5'en i Kragerø noe som helst med den M5 vi så i Tønsberg med hverandre og gjøre... :wonder Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Nå hadde vel ikke denne M5'en i Kragerø noe som helst med den M5 vi så i Tønsberg med hverandre og gjøre... :wonder nei, men dyre biler begynner jo å bli værdags kost for tiden, følte bare for å si det og var en anelse små trøtt da jeg skrev :P når du ser på tiden.. Er det denne sorte vingebilen ?Det jobbet en kar på høyttalerfabrikken tidlig på 90 tallet og han hadde en sort vingebil som var strøken :) Husker jeg så den endel ganger når jeg bodde der nede. det er nok han ja, har rs500 på lager og hadde 2stk i daglig drift hehe.. men solgte de og kjøpte m5.. Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg