Gå til innhold

E-60 M5 i tønsberg...

Ranger emnet

xcuze

Anbefalte innlegg

noen andre en meg som har lagt merke til at vi har fått en av verdens grommeste familiebiler til tønsberg?? Så den for andre gang idag. ved rundkjøringa på kanalen.. går med finske skilter.. gjorde nesten noe griseri i buksa når den kom opp forran meg...

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen andre en meg som har lagt merke til at vi har fått en av verdens grommeste familiebiler til tønsberg?? Så den for andre gang idag. ved rundkjøringa på kanalen.. går med finske skilter.. gjorde nesten noe griseri i buksa når den kom opp forran meg...

Han går på maritimet i tønsberg, står på parkering her med finske kilter! Det ser lit ut som han bare har klistra på M merkene da og listene, men vet ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. nei, den var på jobben min i forrige uke... hos vaskeren vår.. da popet vi hood'n.. og tro meg, under der er det M for alle penga...

kawazaki zx9R Ninja... :) (lappløs)

------------------------------------------

bmw 318I E-36 94 mod (solgt)

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. nei, den var på jobben min i forrige uke... hos vaskeren vår.. da popet vi hood'n.. og tro meg, under der er det M for alle penga...

plast for alle penga :cocain: synd det er så mye plast i motorrommet på nyere biler..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, kar her i kragerø som er over på sin andre m5 som bruksbil, året rundt, kjører på sport/racing hele tiden og skraper nedi dumper og alt, gir blanke i den hehe..

han har denne og en audi a6 med s-line pakke og en 3.2l ett eller annet...

beste bar de 2 bilene han hadde føre, 2 cossier som var bruks biler, pluss en dønn orginal rs500 som han har på lageret sitt, den luftes 2 ganger i året og er strøøøøøøken :)

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beste bar de 2 bilene han hadde føre, 2 cossier som var bruks biler, pluss en dønn orginal rs500 som han har på lageret sitt, den luftes 2 ganger i året og er strøøøøøøken :)

Er det denne sorte vingebilen ?

Det jobbet en kar på høyttalerfabrikken tidlig på 90 tallet og han hadde en sort vingebil som var strøken :)

Husker jeg så den endel ganger når jeg bodde der nede.

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, kar her i kragerø som er over på sin andre m5 som bruksbil, året rundt, kjører på sport/racing hele tiden og skraper nedi dumper og alt, gir blanke i den hehe..

han har denne og en audi a6 med s-line pakke og en 3.2l ett eller annet...

Nå hadde vel ikke denne M5'en i Kragerø noe som helst med den M5 vi så i Tønsberg med hverandre og gjøre... :wonder

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde vel ikke denne M5'en i Kragerø noe som helst med den M5 vi så i Tønsberg med hverandre og gjøre... :wonder

nei, men dyre biler begynner jo å bli værdags kost for tiden, følte bare for å si det og var en anelse små trøtt da jeg skrev :P når du ser på tiden..

Er det denne sorte vingebilen ?

Det jobbet en kar på høyttalerfabrikken tidlig på 90 tallet og han hadde en sort vingebil som var strøken :)

Husker jeg så den endel ganger når jeg bodde der nede.

det er nok han ja, har rs500 på lager og hadde 2stk i daglig drift hehe.. men solgte de og kjøpte m5..

Mitt Prosjekt:

- Mercedes 190e w201 90"

"You should never underestimate the predictability of stupidity!"

Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår