Gå til innhold

Prosjekt BOLF

Ranger emnet

Audicab

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer det :)

og her skal det plast sveises.

tenkte først å bruke GTI 2002 jubileums utgave leppe foran, men bare leppa kostet 5500 kr!!

Alternativt, kan dere jo kjøpe sånn jeg hadde på den gamle min i starten? Tilhører det orginale stylingsettet til Golf IV.. Koster rundt 3500,-.. Til nærmet lik Anni GTi leppa, bare litt mindre åpning i midten..

Pic023.jpg

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt fett prosjekt, gleder meg til å se slutten på dette! :D

Btw, mulig noen har nevnt dette, men er det ikke mulig å stjele en B fra et Bora-emblem, fjerne G-en på Golf-emblemet og sette B-en der, slik at det blir Bolf? Hadde vært utrolig stilig! kiddie

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var stivt du! hehe.. Kjøp no kopi i ABS, holder det da.. :)

den fins ikke i kopi!

hva gjør dere med luft rommet på baklukeutbyggen?

det skal taes hull i underkant, der skal det prøytes inn voks..

hullene vil fungere som ventilasjon/drenering

Alternativt, kan dere jo kjøpe sånn jeg hadde på den gamle min i starten? Tilhører det orginale stylingsettet til Golf IV.. Koster rundt 3500,-.. Til nærmet lik Anni GTi leppa, bare litt mindre åpning i midten..

ja det er vel Votex som lager den leppa, vi har den til vurdering :)

Sinnsykt fett prosjekt, gleder meg til å se slutten på dette!

Btw, mulig noen har nevnt dette, men er det ikke mulig å stjele en B fra et Bora-emblem, fjerne G-en på Golf-emblemet og sette B-en der, slik at det blir Bolf? Hadde vært utrolig stilig!

takker :)

hvis det hadde vært aktuellt med emblem å luka ja, men det skal vi ikke ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.... Har sitti nå og lest gjennom hele tråden. 16 sider er mye lesestoff etter 12 timer med jobbing i garasjen!

Dette ser ut til å bli skikkelig bra saker! Dette er noe dere kan, ser jeg - og det er kult og lærerikt å følge med på! ;)

Keep up the good work! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider