Gå til innhold

Prosjekt BOLF

Ranger emnet


Audicab

Anbefalte innlegg

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No no, ikke noe fylla her...

Har gjort noen andre små jobber, men her litt update

 

 

front fangeren har fått første runde fyller

a236.jpg

a237.jpg

 

fikk etter mye om og men ut de glassfiber delene :)

a238.jpg

a239.jpg

 

fjærbeinene foran er på plass

a240.jpg

 

alle sete trekkene er demonterte og klare for om trekking i alcantara :)

a241.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir knæsj den frontfangeren!

 

Må bare begrunne hvorfor jeg vil ha updates her. Rett og slett fordi dere er en stor inspirasjonskilde for meg, og sikkert for mange andre også! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke begrunne ;)

Men takk for det, hyggelig med slik tilbakemelding ;)

 

Hehe. Måtte bare presisere det, fordi dere rett og slett er utrolig dritflinke, Norges WCC. Dessuten elsker jeg selve bilen deres og, Bolf, finnes ikke mye penere. Dere fortjener virkelig all ære :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Måtte bare presisere det, fordi dere rett og slett er utrolig dritflinke, Norges WCC. Dessuten elsker jeg selve bilen deres og, Bolf, finnes ikke mye penere. Dere fortjener virkelig all ære :)

 

takk takk ;)

En kombinasjon av genuin bilintresse og lysten på å prøve nye ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stingah, det er forskjell på en Bora fanger og en Golf fanger, ja vi skal ha emblem fri :)

 

Dagens update

 

mye tilpassninger idag, måtte bygge på C-stolpe dekslene litt for å i det hele tatt få inn og ut bagasje dekslet :)

disse bygges om slik at de monteres til slutt.

 

a242.jpg

a245.jpg

 

omrammingen til tank lokket er klar for sveising :)

a246.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår