Gå til innhold

Prosjekt BOLF

Ranger emnet


Audicab

Anbefalte innlegg

Ser ut som dere går for "Pimp My Ride" stilen..... passer meg utmerket da kræsjer den ikke med min Bolf.... Tror dette kan bli meget fett jeg.. Nyskapende som f....

 

 

Btw. Hva skjer med den sorte Bolfen over her... mislykket bora konvertering eller har han panseret på gløtt? Håper det er sistnevnte for det der var ikke pent arbeide i tilfelle...

Tror det er bare justering han duden ikke har giddet å fixe sikkert:P Men det er heeeeeeeeeelt klart at dette blir PIMP MY RIDE style:D Gleder meg! De bredde greiene var styggt sorry ass passet ikke heeelt inn!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir det bredding ?

 

Nei tror ikke det, men den var meget kul den der da :)

 

Okei, får komme utover å kike utover 'vinteren'..

Kanskje det må valses litt hos meg, og da er vel Erik mannen?

 

Det må du gjøre, Tommy er valse sjef :)

 

Ser ut som dere går for "Pimp My Ride" stilen..... passer meg utmerket da kræsjer den ikke med min Bolf.... Tror dette kan bli meget fett jeg.. Nyskapende som f....

 

 

Btw. Hva skjer med den sorte Bolfen over her... mislykket bora konvertering eller har han panseret på gløtt? Håper det er sistnevnte for det der var ikke pent arbeide i tilfelle...

 

Jo pimp å pimp, blir nok d på en måte hehe men blir mye mere clean look.... her skal orginal fangerene brukes +++

 

Er nok bare pansret som er på gløtt, det er en R32 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veng selger da orginaldeler :D For delene deres er prikk like mine som er handlet på Veng serru... derfor jg lurte..

har u kjøpt alt til din Bolf? damn får mer og mer lyst å bygge om fronten min jeg oxo:P hehe

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår