Gå til innhold

Prosjekt BOLF

Ranger emnet

Audicab

Anbefalte innlegg

• Svar 483
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har iallefall forskjellig delenr Bora front stykke(seksjon) og Golf front stykke

Det stemmer, men de er helt like... kanskje noen ørsmå detaljer som er annerledes men. Ikke noe som gjør at Bora lyktene ikke passer inn i Golf fronten... Tro meg, har gjort GRUNDIG research på dette her ass.. hater å snuble over uforutsette overraskelser når jeg bygger bil

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

personlig syns jeg ikke det er strevet verd.. men thats me :) syns man heller kan bygge på den fronten som er om man virkelig vil sløse :p hehe

Sløser? med engang du bytter ut noe på bilen så sløser man?

Lambodører funker kun på to dørs biler og egentli veldi få.

Vi har liggende lambo til en Golf 3 cab son skal begynnes på så snart denne er færdig.

Men Bora på Golf er jo så sinnsykt mye penere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, fælt så negative vi var til Lambodører da? Har sett lambodører montert på mange forskjellige biler, også 4-dørers... Uten problemer. LSD systemet skal jo være modellspesifikk? Vurderte det selv, men ettersom det krever kapping i skjerm og forlengelse av el kabler droppet jeg det... Tror også det er ganske upraktisk så mye som jeg bruker bilen. Kanskje kult om man har en skikkelig show bil....

Bil er stort sett et tapsprosjekt fra ende til annen, så hvorfor ikke slå seg litt løs, Bora front kommer til å komme for fullt de neste årene.. det er jeg sikker på. Kan ikke få sagt hvor kult det er å være en av de første :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funker fett på 4-dørs.. har sett det montert på golf iv 4-dørs og det var oppsiktsvekkende når han steg elegant ut døra :)

Morten: var litt feil ordvalg med sløsing btw :) saken er bare den at jeg personlig ikke syns det er penga verd. Men herre.. ikke min avgjørelse hva du gjør med din :) Bora-front er pent, men myyye jobb slik jeg skjønner det..

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider