Gå til innhold

90 fanger

Ranger emnet

Sprauten

Anbefalte innlegg

Bah, etter en glatt vinter ser det ut til at jeg må skifte fangere til høsten! :shake

Men så lurer jeg på en ting, hvordan er passformen på uorginale 90 fanger sett? Har sett på autospar sitt, men jeg regner med at det er glassfiber?

Edit: Ser ut til at Autospar ikke har 90'fanger sette lengre, men lurer forsatt på passform forskjell fra plast til glassfiber ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, takk! nice nice!:D Noen som har fått fanger sette sitt lakert å har en aning på pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bah, etter en glatt vinter ser det ut til at jeg må skifte fangere til høsten! :shake

Men så lurer jeg på en ting, hvordan er passformen på uorginale 90 fanger sett? Har sett på autospar sitt, men jeg regner med at det er glassfiber?

Edit: Ser ut til at Autospar ikke har 90'fanger sette lengre, men lurer forsatt på passform forskjell fra plast til glassfiber ...

90 fangere av glassfiber har ihvertfall ikke jeg vært borti, tviler på at det fins å egentlig. Men mulig jeg tar feil også. Men kan garantere at det er plastikk de du kjøper hos Autospar.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar :) Skal nok altids få bakfangern på plass, var egentlig mere bekymret

på passformen til framfangeren! Blir uansett bedre en det ser ut nå.....

Second thought: De er ekstremt statisk elektriske, så lakkereren min hadde litt trøbbel med å få lakken til å sitte uten å jorde dem skikkelig, måtte bruke flere startkabler til jording...

Husker du hva du betalte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5k for begge fangerene, panser, og begge grillistene, samt baklukelista.

betalte 4300k for hele biln min jeg

da sto lakkerer for grunning, pussepapir, 10timers grunnarbeid...

la sju lag med grunning og 9 med lakk!

B&B Racers

Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod

x-Golf 93mod

x-Jetta II g60

x-Passat syncro g60

Lenke til kommentar
Del på andre sider