Gå til innhold

Audi A4 1997 - Batteritomt etter 3dager...

Ranger emnet

lector

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på en liten ting... Om bilen min står ca 3 dager uten

å bli kjørt så blir den batteritom. Det er ingen lys som står på...

Å batteriet er helt nytt... Hva F... kan det være?

Er det noen andre her som har hatt samme problemet, eller

noen som veit hva jeg kan gjøre for å finne ut hva det kan skyldes?

Takker for ALT av svar.

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Lurer på en liten ting... Om bilen min står ca 3 dager uten

å bli kjørt så blir den batteritom. Det er ingen lys som står på...

Å batteriet er helt nytt... Hva F... kan det være?

Er det noen andre her som har hatt samme problemet, eller

noen som veit hva jeg kan gjøre for å finne ut hva det kan skyldes?

Takker for ALT av svar.

MVH Tom

Har du sjekket at bryteren til lyset i bagasjeromet virker (at lyse blir slokt dær og ikke står på) kan også være at dynamoen ikke klarer og lade mere en du bruker... eller rett og slett at batteriet ditt er ødelakt

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriet er nytt.. kan jo hende det var feil på det da jeg kjøpte det. Skal dra å høre om dem kan måle det.

Lyset i bagasjen står ikke på. Det er sjekket.

Bilen min går batteritomt selv om det er varmt ute.

Tar akkurat 3 dager å da er den tom. men så lenge jeg kjører en gang iblandt

så skjer det ikke.

Har 2 store forsterkere. Men dem skal vel ikke suge strøm så lenge cd spiller er skrudd ut?

Jeg bruker nok ikke mer strøm enn det jeg ladder opp. For har ikke montert stereoen ordentlig enda. Så da mÅ det være kjøre lysene mine som bruker UTROLIG MYE strøm :) Skal ta ut batteriet idag å lade det.

Mulig det er brudd på kabelen.. Er det et kjent problem? Skal bytte kabel fra dynamo til batteriet og fra batteriet til motorblokk pga stereo bygging. Men tenkte vente til sommern. Men da ser det ut til at jeg må gjøre det nå :) 50mm2 skal vel holde :P

Takker for tipsene... Men tar imot flere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være noe som har kortsluttet og står og trekker mye strøm, men vis det er en kortsluttet vil det også bli veldig varmt.. men då vile vel kansje en sikring gå... tenkte kansje på glødetrådene i bakruta..... jeg har lite strøm på mitt bateri så jeg unngå og bruke gødetråder (som trekker veldig mye strøm)

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de flotte defa alarmene tar faktisk litt overhånd på flere v.a.g produkter...hvis dere har det ettermontert på bilen, ville jeg prøvd å koble ut den...har vært borti flere tilfeller av strøm tapping fra de

hvis det ikke er den så er faktisk alle ledninger og utstyr i en bil en mulig "strøm tyv" i form av kortslutninger og overledninger.

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider