Gå til innhold

Joastarlet: Mazda Rx-7 FD - www.turbo-kid.com- SOLGT!

Ranger emnet

Joastarlet

Anbefalte innlegg

• Svar 517
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okei, her legger vi alle kortene på bordet..

viper

Ja, det er vel en sånn en..

det der er en RT/10

hva er vitsen med å leke så hemlighetsfull? om du virkelig er intressert i å skjule bilen for folk hadde du ikke lgt ut bildene i det heletatt.

folk finner ut av det anyway!

men nå min gode mann. nå har jeg et kjapt og meget uvanlig spm. til deg......

NÅR har du planer om å begynne å bruke bilen(e) eller blir det bare poff poff plastikk og glassfiber overalt for deretter å råne på tomgang i storgata?

Det er ikke en RT/10, men en 2000 GTS..

Kan ikke fordra baken på RT/10`n..

Det er ikke et uvanlig spørsmål, men jeg ser ingen grunn til og bruke masse kronasjer på noe en aldri bruker!! Jeg liker at det ser bra ut og går bra..

Jeg liker og ta en ting av gangen, nå ble bodykitet kjøpt til gamle bilen fordi den så ut som dritt og måtte ha en lakering.. når jeg hadde delene liggendes hadde jeg ikke hjerte til og kvitte meg med dem:doh

Når jeg er ferdig med utsende(venter på felger, og trenger lakering), så er det motor som gjelder.. ja jeg vet at folk liker og snakke om sånt for og ikke bli peppra ned på, men jeg liker og holde det jeg lover..

Så ja, denne bilen SKAL BRUKES!!

Pedal, nei altså helt seriøst. jeg er drit lei sånn type Ruudracing og mongomannracing fra pokkers land som skal bygge et all verdens prosjekt som kommer til å bli så skam rått ... ikkesnat. og underveis istedet for å heller drite i å legge ut bilder skal du gjerne sensorere eller bare sende ut halve bildet. verden finner fort ut av hva det var når det kommer ferdig på bane. og til alle skuffelse som har håpa på noe skikkelig rått prosjekt. ender opp med DET stuket lissom som ikke ligner grisen...

Jeg skjønner ikke det hemlighets tullet (Ikke noe spesifikt med ruud, brukte han som eksempel fordi han sakte hinter med halve bilder.)

Javel, nå har det seg sånn at jeg alltid har syntes Viper er enn "DET stuket lissom som ikke ligner grisen...", men det er vel smaksak..

Men når dukker det opp bilder av rx7'en ?

Dem dukker opp om ikke lenge, nå har jeg blitt lovet at domene og server skal være oppe i morgen, så tar vi det derifra..

Hehe, en med tak da. Hva skal du med denne da?

Riktig med tak:thumb

Jeg skal vel ikke så mye med den, annet enn å herje litt på treff å kjøre.. Vi fant ut att vi brukte Camaroen så lite, så en viper uten skilter ikke kostet så mye mer..

Ser ut som om det blir et heftig bygg ja.. Stå på!!

Gratulerer med dagen forresten!! har bursdag i dag jeg også :???: :)

Tusen takk!

Grattis med dagen du også:D

secret4.jpg

Refleksjonene i den døra der tyder på at det er en Viper, man kan se baklykta :D

Men fett det, er det din far sin?

Grattis med dagen!

faen, så ikke den refleksjonen..

Er fattern sin ja..

det er nok en viper ja... rike jævler:D

Viper = Riktig

Rikinger = Feil, det kalles prioritering.. noen kjøper hytte på fjellet, andre kjøper bil..

Svin :P

hehe, du bør jo ikke si så mye:P du bor jo i det riktige landet, selger du bilen din så kan du kjøpe en!..

Åssen er det over der forresten? Skulle likt og sett noen bilder:thumb

Da kan jeg like så godt legge ut bildene av bilen:

vipern.jpg

vipern%20(1).jpg

vipern%20(2).jpg

vipern%20(3).jpg

vipern%20(4).jpg

vipern%20(5).jpg

vipern%20(6).jpg

vipern%20(7).jpg

vipern%20(8).jpg

vipern%20(9).jpg

vipern%20(10).jpg

vipern%20(11).jpg

vipern%20(12).jpg

Litt info om tralla:

2000 Dodge Viper GTS

Bilen har salvage title fordi bilen ble krasjet når bilen var såppas ny, da ble det heller en deal mellom forsikringsselskapet og eier.. Bilen fikk salvage title og ikke sett veien siden..

Den har ikke gått veldig langt(husker desverre ikke hvor mange miles akkuratt nå, men det skal jeg finne ut)

Bilen har en skade i rammen(ja er på en måte en ramme på denne bilen, ikke selvbærende chassis, kan vise bilder til dem som tviler), får med del til å sveise på.. Resten har dem bytte der borte..

Har annet eksos anlegg som jeg ikke vet navnet på..

ACR 4 punkt seler uten acr logo (ACR= American Club Racer)

Vi skulle egentlig ha en uten interiør, men så dukket denne opp og da ble det den..

what more to say?!

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og salvage title betyr?
Salvage Title - A Salvage Title is issued on a vehicle damaged to the extent that the cost of repairing the vehicle exceeds ~ 75% of its pre-damage value.. This damage threshold may vary by state. Some states treat Junk titles the same as Salvage but the majority use this title to indicate that a vehicle is not road worthy and cannot be titled again in that state. The following ten States also use Salvage titles to identify stolen vehicles - AZ, FL, GA, IL, MD, MN, NJ, NM, NY, OK and OR.

det er tatt fra carfax..

det er skada biler..

Joachim

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey.. Så får ikke registrert den i usa altså.. Tusen takk :)

det stemmer, men det finnes forskjellig grader av salvage, noen er også repairable salvage title.. det er ikke denne, derfor bra for eksport:thumb

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne bilen oppgraderte bremser? For orginal bremsene er ikke glad i banekjøring. De fader ganske fort. Men ellers er det en fet bane bil.

Og foresten sjekk location joachim

Tror ikke den har det i.o.m at vi ikke har fått noe info om det..

Hjelper vel kanskje litt med noen andre felger med litt mere åpning, disse kan da ikke kjøle mye..

Tror isåfal det blir ACR felger..

Hvem location?

"Jeg har 2 stykk Rx-7 og fattern kjøpte seg nettopp en Viper fra usa.."

hmmm trur det er snakk om litt mere enn prioriteringer der i gården du? Selv om jeg hadde brukt alt jeg har på bil så hadde jeg fremdeles ikke hatt råd til en registrert rx7.. Kanskje det er bare meg.. hehe

EDIT: jaja.. med litt sparing kanskje jeg skulle hatt råd til en.. om noen år ;)

Det er avgiftene i norge som gjør at biler med litt volum blir så dyre, uten skilter behøver det ikke koste all verden..

Tøff viper;)

Takk for det:)

behøver vel ikke være så rik for å handle seg utolla viper.. mange andre som har prosjekt biler stående som koster mye mer uten å få slike kommentarer.. men mne nok o.t jævlig nice biler btw både din og vipern.. props

Er folk som koster på bilene sine vesentlig mye mer en denne bilen koster!

Takk for det du også..

Er vel nok OT nå..

Nå er siden min oppe og funker igjen.

Ingen oppdateringer eller noe, men nå funker den endelig igjen.

Så da skal jeg ta noen bilder av tralla og garasjen og få slengt det opp..

mvh

Joachim

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme 1 liten ting....

Jeg HATET Viper før...

MEN, så var det en Viper GTS (svensk) som kjørte sakte forbi meg på en parkeringsplass en gang... Hele bakken vibrerte... Og etter det har jeg vært forelsket.. Ser ut som helvete på bilder, men så pene i virkeligheten :D (med motor i gang seff :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viper er rått! blir moro på bane med den :)

Men når er planen og få rx`n ferdig a? Til du får lappen eller skal du råne med L til våren? :op:

Det jeg vet er at ting tar tid, sierran skulle være ferdig i sommer, men blir først ferdig nå til helga. hehe..

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider