Gå til innhold

Joastarlet: Mazda Rx-7 FD - www.turbo-kid.com- SOLGT!

Ranger emnet

Joastarlet

Anbefalte innlegg

• Svar 517
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle skruer og sånt under huven skal galvaniseres om det ikke koster flere tusen. når det er gjort så kan jeg montere motoren.

Hva med forkromming, det kunne vel blitt litt tøft? Ingen vits å gjøre det halvgjort, mener jeg.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med forkromming, det kunne vel blitt litt tøft? Ingen vits å gjøre det halvgjort, mener jeg.

Eirik

Blir sånn gull galvanisering,lånte noen bilder fra Ole-M på mazda-ogn.

Før:

img_1240_843.jpg

img_1384_162.jpg

img_1389_156.jpg

syns du kjørte rimelig pysete i går jeg?

Hehe, jeg kjørte det dritten gikk. den gikk fint i alle svinger uten om lang svingen, er for lite pulver (er vel kanskje 200hk også utveksling fra en automat) og for mye tenningskutt. Jeg hadde feil plugger, så den kuttet mellom 4-6 rpm når jeg ga full gass. Jantore mente jeg skulle hatt 11 plugger, jeg kjørte på 7er plugger. Dro hjem og hentet 9er plugger, det ble noe bedre, men den kuttet fortsatt..

Men skal ikke skylde på noe jeg, var gøy og prøve seg på banen. Jeg hadde aldri kjørt bilen før, så det ble første gang.

Og hvorfor i huleste kan ikke noen stå på enden av lansiden? Der er det jo kjempe fint og legge den ut.

Om noen har noe bilder av bilen så legg dem gjerne her.

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah det var dyu som kjørte den røde rx-7'en som var gjort om til N\A?? fuska isåfall noe veldig..

ja, et stemmer. Fuska? Det var bare fornavnet.

Gikk fint om jeg ikke ga full gass før 8000..

Jan Tore sier det er fordi jeg hadde bytta plugger, Det skulle vært 11 plugger, så kjørte jeg med 7er plugger.

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov og kjøre på rudskogen uten lappen?

er vel ingen andre enn meg (bortsett ifra annen form for racing)tror jeg som har lovlig kjørt der.. så det er vel egentlig ikke lov..

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har du fått lov?:S

det er masse papir arbeid, brev, telefoner osv..

Det blir ikke gjort av seg selv.. Også er det en fordel og ha en liten bakgrund fra motorsport.

Men tusen takk til Trond Bakkom i NBF, Fredrik Sørlie og Kenneth Moen for at dere gjorde det mulig for meg. Kan ikke få takket dere nok:)

lover og komme sterkere tilbake den 19 mai.

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider