Gå til innhold

Joastarlet: Mazda Rx-7 FD - www.turbo-kid.com- SOLGT!

Ranger emnet

Joastarlet

Anbefalte innlegg

• Svar 517
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Detta blir bra! godt noen starter tidlig :) lenge til du blir 18 eller? skal du satse på drifting eller var du bare utpå for å more deg litt? (etter å ha vært utpå så skal du vel satse tenker jeg :)) var jo drit morro :):)

Blir 18 den 14 november.

Nei, det blir vel satsing på sladding nå tenker jeg. hehe. Skal bruke denne til daglig og drifting. Defor vil jeg også ha det så fint som mulig. Denne børsa her går heldighvis mye bedre;)

Jeg hadde det så utrolig gøy jeg, du skulle bare vist..

Idag har jeg jobbet også jobbet fra 9 til 7, så har ikke fått gjort annet en å pusse ned bremsekraftforsterkern. Den skal lakkeres på nytt. Om lakkerern har tid så tar han den i morgen, om han ikke har det, så blir det sprayboks i morgen.

Joa

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morro og høre:)

Idag har jeg jobbet fra 9 til halv 7, så har ikke fått gjort noe i garasjen. Tenkte og ta meg en tur ut nå straks og få montert noe mer.

Noen her som har noen anbefallninger på svart 2 komponents spray boks?

Jeg tenkte og lakke bremse kraft forsterkern og litt annet greier i motorrommet før jeg setter det i.

Billig og bra klinger fint i mine ører..

Joachim

tror ikke det finnes noe 2komp lakk på sprayboks,men skal du ha noe billig, så har du sprayen til hammerlakk og quick lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 18 den 14 november.

Nei, det blir vel satsing på sladding nå tenker jeg. hehe. Skal bruke denne til daglig og drifting. Defor vil jeg også ha det så fint som mulig. Denne børsa her går heldighvis mye bedre;)

hehe. høres bra ut. får bygge drifte vogn av den andre da vetu :)

Jeg hadde det så utrolig gøy jeg, du skulle bare vist..

Ja du er ikke den eneste. bilen min havna på nettet samme dag. (skulle aldri selge den) ble henta igår, å neste søndag drar jeg til scottland å henter meg rein sladde bil :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får noen til og kjøre meg op på gundersen galvano i morgen.

Joachim

Der regner jeg med :)

Men:

Åssen ligger du an med montering da?

da tenker jeg eksteriørmessig?

Gleder meg sinnsykt til å se denne ferdig!

:)

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det finnes noe 2komp lakk på sprayboks,men skal du ha noe billig, så har du sprayen til hammerlakk og quick lakk.

Jaha, samme kan det være. er nok jeg som sier feil. Tenker på sånn spray som har klarlakk i seg. Har brukt den ifra plastic pading før. den blir kjempebra.

hehe. høres bra ut. får bygge drifte vogn av den andre da vetu :)

Ja du er ikke den eneste. bilen min havna på nettet samme dag. (skulle aldri selge den) ble henta igår, å neste søndag drar jeg til scottland å henter meg rein sladde bil :) :)

Nei, dette skal bli drifte vogn. hehe.

Hvordan bil har du kjøpt nå? :thumb

Hvor leverte du delene til galvanisering da?

Gundersen Galvano i sarp.

Der regner jeg med :)

Men:

Åssen ligger du an med montering da?

da tenker jeg eksteriørmessig?

Gleder meg sinnsykt til å se denne ferdig!

:)

Dette ligger vel på et lavt plan. jeg skal ha i motoren før jeg hekter på resten, ellers så er det bare i veien..

Det ble foresten ikke noe sprayboks på bremsekraft.f. levrte den istad til lakkerern. Det er vel det eneste som gjenstår av shinings bortsett fra å ta plastikk fornyer på alt ledningsnettet.

Har foresten fått noen sponsorer:

Renaissance Consulting og Eurosko Lillestrøm (hadde begge dem når jeg kjørte gokart også)

Smiths Motorsport

Håper på og skaffe meg noen på dekk siden, da det er det jeg mangler mest for tiden...

mvh

Joachim

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen blei najs det der :)

Må nesten ta en kjøre tur opp å få titta litt på vidunderet ditt en dag, hvis det er lov såklart.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen blei najs det der :)

Må nesten ta en kjøre tur opp å få titta litt på vidunderet ditt en dag, hvis det er lov såklart.

Hehe, hvis du kjører helt fra stavern for det så skal jeg ikke nekte deg akkuratt:heyyou:

Tok og leverte dørhandtakene i samme slengen. De blir ike bare svarte. dere får se når jeg får dem igjen.

Han mente å ha dem klare i morgen. Det får vi se på.

Joa

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har noen anbefallninger på svart 2 komponents spray boks?

Jeg tenkte og lakke bremse kraft forsterkern og litt annet greier i motorrommet før jeg setter det i.

Billig og bra klinger fint i mine ører..

Joachim

TESS har noe som heter 3in1, knallbra greier som virkelig holder men er ikke helt billig...180,- for en sprayboks.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TESS har noe som heter 3in1, knallbra greier som virkelig holder men er ikke helt billig...180,- for en sprayboks.

Aha, takk for det. Skal sjekke ut den.

Det er noen små braketter og et par fååå skruer som jeg ikke galvaniserte. Kanskje jeg gir dem en dusj med spray.

Takk for tipset.

Joa

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos den galvaniseringa di, er ikke det der gulkromatering da?

Morsomt prosjekt BTW. Stå på!

Jeg bare dro opp på gundersen og sa jeg skulle ha galvanisert noe i den som ser ut som gull, men det fikk jeg høre at det var gul. Mer en det vet jeg ikke. hehe.

Takk for det.

Tekte på den du brukte på DB. Litt dritt å ødlegge den med candy lakk ja :)

kjøpt s14a :)

edit: ups leste feil... den med candy lakk blir drifte vogn ja.. jaja.. kjør pent da :D

Er jo til å brukes, lakken tåler vel litt?

Joa

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg montert flere ting i motorrommet og sortert litt ledningsnett osv. Fant også ut at det var mere som kunne galvaniseres. Så skal opp med noen braketter, alle bremserør framme og flere skruer. poster bilder når jeg får dem igjen.

Bremsekraft forsterkern og dørhandtaka var ferdig lakkert istad, men måtte tørke til i morgen. Jeg lakkerte også noen små greier til motorrommet istad.

Jeg har ganske dårlig tid nå har jeg funnet ut. 17 dager er det vel. NOEN SOM HAR BAKDEKK TIL MEG!!!?!

Hej då

Joa

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider