Gå til innhold

Joastarlet: Mazda Rx-7 FD - www.turbo-kid.com- SOLGT!

Ranger emnet

Joastarlet

Anbefalte innlegg

• Svar 517
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

S U G E K O P P!

du tapte flisa!

Jaja, jeg klarte hvertfall og dele fargene på bilen med maskerings teip, noe du tydlighvis ikke klarte.

sugekopp slår til igjen, blir sjelden irritert på nettsnakk, men makan

:)

uff hadde vært bilen min, hadde jeg turt å kjøre den såvidt på veien, du har faen meg cojones til å ta med bilen der på bane. blir driftfett å se deg 10mai dah;) kommer jeg:)

Det er jo bare en bil. 10 mai må jeg rekke, ferdig eller ikke!

:m'm:

men nå begynner det å se skikkelig bra ut her Joachim! :)

gleder meg noe sinnsykt til å se den ferdig. ;)

10 mai så kan du se.

stilig denne her, følger garantert med denne og ser etter bilen din på våler, lykke til

Er nok mye annet og se på der oppe vil jeg tro, men gleder meg til og bli ferdig.

Blir veldig bra dette her! Elsker detalj-nivået du har på arbeidet ditt.

Hva heter fargen du har brukt på reimhjula? Kunne tenkt meg den samme fargen på mine.

Hilsen Jarle :)

Det er Mercury Racing Blå. Er noe vi hadde fra båtmotorene våres.

MotorInCar2.JPG

Knock Sensor ledningen. Denne må du koble til tennings bank sensoren som skal sitte over tennpluggen på det fremste rotor huset.

MotorInCar2%20(1).JPG

Jeg har en airpump til, noen som vet om det går og beytte over ledningen fra den? (den andre ser ut som et helvete)

Denne?

MotorInCar2%20(3).JPG

Nei kan ikke bytte. Og den ledningen på bildet er til luft pumpa.

Hvor lå denne? Joda, i sandblåser kabinettet. Brukte laaaaang tid på å finne det.

MotorInCar2%20(4).JPG

Joachim fjern all lakk på baksiden av rehjulene, der de skal gå mothverandre. Ellers vill du få feil offsett på remhjulene og pullyene på servo, AC, Luftpumpa og dynamo. Og du vill begynne å spise reimer. Samt at trigger hjulet må du ikke lakkere. Da vill du få dårlige tennings singnaler.

Takk skal du ha:) Men det gikk og bytte koblingen til luft pumpa.

Det var dritt jeg ikke så det før, men den er lakkert og montert(fjerna lakk på baksiden. Så jeg får bare prøve og evt bytte de ut om det går dritt.

Skal du på våler?

Pent pent pent!

Forstår hvorfor jeg valgte landrover nå, fordi finishen på bremsepumpa di er bedre enn hele bilen min :P:spin

Hehe. Det er bare å pusse og gnu Nils.

Jeg klarte og skaffe meg fri fra skolen idag for å skru bil(!), så da har jeg montert girkasse og mellom aksel og div andre ting. Fikk også hjelp av dama igår til å rydde i garasjen(tusen takk Mina! :) )

Så nå er det for det meste bare og koble opp ting og tang og noe skruing. MEN så må jeg få satt i buret og få sveiset dørstrever sånn at jeg får lakkert det før våler.

Hvorfor må det være komfirmasjon her i huset på lørdag?!!?! Kunne det ikke hvert etter den 10 mai. hehe.

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hentet noen deler og braketter fra galv.

Med bilen så har jeg tatt ut alt interiøret, dvs alt bortsett fra teppet. så har jeg satt i buret(ikke skrudd det i bilen enda) sånn at jeg kan få sveiset dørstrever.

Nå fant jeg også ut hvorfor øverste delen på instrumentdashen var lakkert rød, fordi den har sprukket en gang før.

Takk for hjelpa jantore, fant det ut etterhvert, men måtte ta ut taktrekket for å finne riktig plassering.

I morgen har kusina mi konf, så vet ikke om jeg får gjort så mye, men JEG MÅÅÅÅ..

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det er noe som mangler, gullfarga senter på felga tror jeg hadde gjort seg enda bedre!!

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

råeste er den ikke nei. men jævli fet ingen tvil om! jeg stemmer fortsatt for jantore sin som den mest perverse rx7 i landet

anyway.. pen når den står stille ja. men når var det du skulle voldta denne sa du=?

Nå er ikke min strøken lengere i lakken desverre :( Men takker

Så der har Joachim en stor fordel. Og den er blandt de 2 råeste i norge nå ja :) Men ja når skal den mishandles på banen da joachim. Er vell derfor den er bygd :)

Men jeg kan nevne at ny turbo og motor blir bestilt neste uke :)

Turboen vill være god for 780hk :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider