Gå til innhold

Joastarlet: Mazda Rx-7 FD - www.turbo-kid.com- SOLGT!

Ranger emnet

Joastarlet

Anbefalte innlegg

• Svar 517
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Baah.. Da ser det mørkt ut for at jeg kommer meg på skolen imorgen. Og det er DIN skyld, Joastarlet.

Har brukt over 2 timer på å bla meg gjennom hver eneste side i tråden din, og nå er jeg såpass trøtt at jeg må ta de 10 siste på nytt imorra! :P

Bilen din er JÆVLI pen og bare helt utrolig rå! Ordet "pappagutt" spretter frem fra tid til annen, men du viska det skikkelig vekk 1 gang, og du burde være stolt av å ha gjort bortimot alt sammen på bilen på egenhånd.

Å sette i en motor aleine er ikke bare bare, men jeg vet hvordan du følte det når motoren bare stod der og venta på å bli kasta ned i motorrommet (jeg monterte panseret på 240'n aleine, det heller var ikke spesielt lett :P hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice

Takk!

wow, for en utrolig fin rx7, fineste jeg har sett på lenge!!

Fortsett med det utrolige gode arbeidet, blir flott å få bilen enda lengre mot bakken :)

Det er jo gøy og høre, men kan bli spennede og få den ut av garasjen hehe.

du er flink til å ta bilder, det skal du ha for og bilen er kjempesøt. men når skal vi se deg missbruke denne på høyt nivå?

Når bilen funker sånn helt 100 så skal du få se det, og det håper jeg blir til helga!

Så om du kommer ned til meg og monterer hydraulisk håndbrekk i morgen så skal du få se oppstell.. hehe

du skal vel bruke den til drifting???

Noe skrensing skal det vel bli ja.

Baah.. Da ser det mørkt ut for at jeg kommer meg på skolen imorgen. Og det er DIN skyld, Joastarlet.

Har brukt over 2 timer på å bla meg gjennom hver eneste side i tråden din, og nå er jeg såpass trøtt at jeg må ta de 10 siste på nytt imorra! :P

Bilen din er JÆVLI pen og bare helt utrolig rå! Ordet "pappagutt" spretter frem fra tid til annen, men du viska det skikkelig vekk 1 gang, og du burde være stolt av å ha gjort bortimot alt sammen på bilen på egenhånd.

Å sette i en motor aleine er ikke bare bare, men jeg vet hvordan du følte det når motoren bare stod der og venta på å bli kasta ned i motorrommet (jeg monterte panseret på 240'n aleine, det heller var ikke spesielt lett :P hehe)

Nei, er noen ting det faktisk er bedre og være flere på:P

yow mamas & the papas boy:)

Feit kjerre! jeg kunne voldtatt dge i ræva for å teste turtalls sperra på denne i hvert gir

Bortsett fra at jeg ikke vil bli voldtatt av deg så pleier denne og bli dratt til turtalssperra, faktisk så mye så panseret nesten løsner, men jeg har panser låser så det blåser ikke opp:win

nå driver jeg og monterer block off plates, så da skal det jo lbi litt mindre ting og tang nedi der og det blir lettere og skru..

I helvete det er jo umulig og skjønne seg på di skjemane!!!

ER DET NOEN ANDRE I OMRÅDET SOM HAR MONTERT BLOCK OFF PLATES SOM VIL SVINGEN INNOM I MORGEN OG TA EN TITT?!?!?!?! PM!!!

Jeg skal rekke skogen, skal, skal, skal...

vacum%20crap.JPG

vacum%20crap%20(1).JPG

vacum%20crap%20(2).JPG

vacum%20crap%20(3).JPG

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooho :D

Denne er råtøff!

Takk,det er jo gøy om du syntes det.

så du sitter og snoker etter bilder av meg også nå robert... hehe

Fy faen. Creds for det du har gjort og at du er bare 17 år. Keep it up. :)

Edit; jævlig fin forresten!

Takk:D

Fikk faktisk en pokal på rudskogen, det var jo litt gøy.

1 plass Japansk Øvrige

her har jeg da tatt en liten polerings osv på bilen, samt montert målere og flekka over det værste av skadene.

polert.JPG

polert%20(1).JPG

polert%20(2).JPG

polert%20(3).JPG

polert%20(4).JPG

polert%20(5).JPG

polert%20(6).JPG

polert%20(7).JPG

polert%20(8).JPG

polert%20(9).JPG

polert%20(10).JPG

polert%20(11).JPG