ThAMaZTeR Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Våren nærmer seg, og det er på tide at jeg får meg ny bil.. falt litt for den astraen her.. Noen som vet noe mer om denne? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=965124 Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Mener det er en xe med ettermontert turbo. Var snakk om det på OMC forumet. Fin bil Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 står som solgt nå hvertfall.. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 jeg også såg på denne bilen sende fyren en sms for 2 dager siden, men har ikke fått svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg