Vwgolfii Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Demperene til Jetta II og Golf II er like sant? slik at jeg kan bruke senkefjører til jetta på golfen.. ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Jepp. Akkurat det samme. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Oki, men vet du noe om TUV papirene? Er de identiske og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Det er jeg ikke sikker på. Hadde bilen min stått på på gårdsplassen nå kunne jeg ha sjekket det ut. Men måtte parkere langt unna huset og gå hjem, grunnet mye vind og snø :deng Vil nok tru at papirene er det samme, men skal ikke være for skråsikker på det. Mange rare regler ute å går så. Hehe. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hehe, det er jo forsåvidt ikke værre enn å bytte tilbake til orginale fjører ved eu-godkjenning.. Om onkel politi skulle stoppe meg, så.. tja, her hvor jeg bor har de nokså lite peiling.. Bare si det er orginal høyde (40mm er ikke så lavt:P) Visst jeg ikke tar helt feil så har de bare lov å se, ikke røre.. mener de skal ha fagfolk til stede om de skal gå grundigere til verks.. Min bror nektet politiet å se under panseret.. Konklusjon:P Nok ulovlig på golfen alleredet, skader ikke med litt til:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Blitt stoppa av politiet utallige ganger med alle bilene jeg har hatt, og de har aldri bedt om å få se papirer på senkesett. Og jeg har hatt alt ifra kappa fjører, sigent jamex sett til h&r justerbart. Sistnevnte er jo godkjent i vognkort på bilen min nå, så det er jo ikke no problem uansett. Eneste EU-godkjenninga som kan bli no tull hvis du ikke har TUV papirer. Men kjapt gjort å bytte over hvis du har en plass å drive, og ordentlig verktøy da:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 jeg har jamex 40mm og er godkjent i vognkort:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Godkjenningspapirene skal gå både på Golf og på Jetta, da begge biltypene har typebetegnelse 19E. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Godkjenningspapirene skal gå både på Golf og på Jetta, da begge biltypene har typebetegnelse 19E. Takk for den:) Godt å høre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg