e stens Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Hei har akkurat kjøpt meg corrado og driver nå å legger strømkabel til stereo, og lurer på hvor det er best å ta kabelen gjennom torpedoveggen?? Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Kommer ann på størrelsen på kabelen, men i mitt tilfelle var den så feit at den måtte strekkes fra passasjersiden og over. Er ett "hull" i torpedoveggen rett bak støtdempertårnet. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e stens Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 kabelen er ganske feit. Prøvde der, men det var noe støydemping der så jeg ville høre med noen som hadde gjort det før, for ikke å stikke hull i det bare for å finne ut at det ikke går.. Siter audi s2 aby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 der jeg har fått igjennom min også men vurderer og slenge batteriet i bagasjen for da slipper man mye av de ledningene som går tvers gjennom motor rommet! Men nå er jo påenget mitt og få det cleant og ryddig da! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Må fortsatt ha noe strøm foran til motoren da kompiss!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 vet jo det men legger opp en treminal! :D sorry, dårlig forklart! bare dritt lei alle ledninger som flyter! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Da er vi enige;) Gjør seg det asså, absolutt ikke dumt;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 vi får se om det blir helgens projekt eller om det blir og bytte til forsterkede motor fester! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 gjorde ikke acoupe det? jeg er litt keen på å gjøre det selv, men jeg er keen på å ha så lite som mulig i bagasjerommet. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg har fylt opp bagasjen alike vel så usikker på om får plass til batteri... :D men time will show! Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg