Gå til innhold

Kjerringhelvete med tvillingbarnevogn på majorstua!"&/%¤¤#"!(¤¤"#!¤! DREP DREP DR

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i harnisk.

Parkerte på majorstua, stakk for å ete en pizza på pizzahjørnet.

Foran meg var det ei HELVETES DRITTKJERRING i mæshe-dass stasjonsvogn, med tvilling-barnevogn. Når jeg skulle kjøre igjen, var hun dratt sin kos - men hadde etterlatt seg noe slik at jeg skulle huske henne:

EN SVÆR JÆVLA BULK I PANSERET MITT

Helvetes møkkakjerring, ser jeg den jævla hora igjen skal jeg car-jack'e bilen og ungene og kjøre dem av kaia! HORE!

Edit: fortsetter det sånn her så kan jeg vel likesågodt lakkere hele jævla bilen, i stedet for å ta bare stylinga + panser + støtfanger foran + etc + etc + etc, blir jo mer og mer for hver dag som går. Neste gang jeg parkerer noensteds skal jeg faenmeg ta to felt på en gang, sånn at ingen andre får sjansen til å bulke bilen min!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huff, var bare så jævlig hissig i sted, men det har gitt seg nå.

Var og kjørte meg en runde og så litt på nye senkesettet så ble alt så mye bedre.

Så da blir det lakkering av hele bilen.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid to plasser, helst tre om det lar seg gjøre. Reglene for hvor store parkeringsplassene skal være må jo være laget av en gjeng smurfer i biler uten dører. Jeg har irritert meg minst hundre ganger over soppskaller som lager bittesmå bulker i dine dører med sine dører.

Parkeringsplasser skulle være sånn at bilen skulle kunne stå der med dørene på begge sider åpne...................

.............syns jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pettergutt

Jeg bruker alltid to plasser, helst tre om det lar seg gjøre. Reglene for hvor store parkeringsplassene skal være må jo være laget av en gjeng smurfer i biler uten dører. Jeg har irritert meg minst hundre ganger over soppskaller som lager bittesmå bulker i dine dører med sine dører.

Parkeringsplasser skulle være sånn at bilen skulle kunne stå der med dørene på begge sider åpne...................

Enig med du ;)

Lurer på om jeg skal bygge en overdimensjonert kufanger på HiLux'en og eventuelt bulke de som bulker meg...

Smadre bilen helt eller noe :op ;) :op ;)

Typhoon_

------------------------------------------------

Finner du en skrivefeil, så kan du BEHOLDE DEN FOR DEG SELV!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Nå er jeg i harnisk.

Parkerte på majorstua, stakk for å ete en pizza på pizzahjørnet.

Foran meg var det ei HELVETES DRITTKJERRING i mæshe-dass stasjonsvogn, med tvilling-barnevogn. Når jeg skulle kjøre igjen, var hun dratt sin kos - men hadde etterlatt seg noe slik at jeg skulle huske henne:

EN SVÆR JÆVLA BULK I PANSERET MITT

Helvetes møkkakjerring, ser jeg den jævla hora igjen skal jeg car-jack'e bilen og ungene og kjøre dem av kaia! HORE!

Edit: fortsetter det sånn her så kan jeg vel likesågodt lakkere hele jævla bilen, i stedet for å ta bare stylinga + panser + støtfanger foran + etc + etc + etc, blir jo mer og mer for hver dag som går. Neste gang jeg parkerer noensteds skal jeg faenmeg ta to felt på en gang, sånn at ingen andre får sjansen til å bulke bilen min!

Så lenge du ikke skriver ned reg.nr på biler foran, bak, og på sidene av bilen din ved parkering har du bare deg selv å skylde på.

Selv skriver jeg alltid ned reg.nr, pluss at jeg tar minst 2 plasser, og alltid parkerer på skrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pettergutt

Parkeringsplasser i Norge er alt for små, i statene er vel standardbredde 2,75 meter, og standardlengde 5,5 meter, i Norge er bredden ofte helt nede i 2,2 meter, og lengden nede i 4,8!

Holder meg unna offentlige parkeringsplasser jeg, så sant det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i statene har jeg også sett at de noen steder har laget en ekstra bit ved hver plass, slik at man har litt plass til å komme seg ut og lignende. Og mange av de store bilene som de har så mye av der borte klarer jo fint å parkere. Hadde man prøvd å parkere flere excursion eller no slikt på rad i norge kunne de blitt vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Så lenge du ikke skriver ned reg.nr på biler foran, bak, og på sidene av bilen din ved parkering har du bare deg selv å skylde på.

Selv skriver jeg alltid ned reg.nr, pluss at jeg tar minst 2 plasser, og alltid parkerer på skrå.

Nå kødder du.. Åssen får du parkert i det hele tatt da?

Man har jo ikke seg selv å skylde, men den dusten som evt stikker av fra et trafikkuhell. Tror faktisk man kan miste lappen for å bulke og ikke si fra.

Men trikset med to plasser bruker jeg selv, spesielt når jeg parkerer ved matbutikker/kjøpesentre.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Nå kødder du.. Åssen får du parkert i det hele tatt da?

Man har jo ikke seg selv å skylde, men den dusten som evt stikker av fra et trafikkuhell. Tror faktisk man kan miste lappen for å bulke og ikke si fra.

Men trikset med to plasser bruker jeg selv, spesielt når jeg parkerer ved matbutikker/kjøpesentre.

Det er høyst uvanlig å miste lappen for å stikke fra en parkeringsulykke i Norge, det er såvidt man kan risikere det ved å stikke fra en mer alvorlig ulykke..

Ja, jeg sliter med å parkere, og jeg kødder ikke.

Parkerer forøvrig ALLTID så langt unna andre biler som mulig selvsagt.

Jeg er den som står parkert på øverste plan i parkeringshuset, lengst vekk fra trapp/heis eller whatever over til senteret og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringsplasser i Norge er alt for små, i statene er vel standardbredde 2,75 meter, og standardlengde 5,5 meter, i Norge er bredden ofte helt nede i 2,2 meter, og lengden nede i 4,8!

Holder meg unna offentlige parkeringsplasser jeg, så sant det er mulig.

Det er vel ikke helt uvanlig at litt gamle amcar er litt større enn andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan vite at det er de du har skrevet ned nr på som har skadet bilden din? Det kan være at de er uskyldige at det er noen andre.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fastone

Hvordan kan vite at det er de du har skrevet ned nr på som har skadet bilden din? Det kan være at de er uskyldige at det er noen andre.....

det jeg skulle si også...

kan jo være at den bilen som stod der kjører idet du er gått inn... og det kommer en ny bil og bulker din... og så kjører igjen... koslig for han i den bilen som stod der først og ikke var borti bilen din og få en reging i posten for noe noen andre har gjort..

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver du regnr bare på bilene foran og bak???

Jeg skriver regnr på alle biler nærmer enn 50m. Har alltid med en kjempenotisbok. I tillegg tar jeg bilde før jeg går og når jeg kommer tilbake før jeg kjører.

Driver å lager en sammeleggbar aluminiumgarasje som jeg kan ta med på biltaket og slå ut rundt bilen når jeg parkerer.

KØDDA :D

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår