Gå til innhold

Kjerringhelvete med tvillingbarnevogn på majorstua!"&/%¤¤#"!(¤¤"#!¤! DREP DREP DR

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

ada, derfor ser jeg meg om etter en møkkabil å hærje rundt i..Lurer litt på ei boble faktisk

Jøss.. god smak hadde jeg ikke forventa fra den kanten.. Kvitt deg med det amcar skrotet så blir det bra..

Og tilbake til topic.. Kjerringer og andre idioter som ikke klarer å holde seg innenfor sine egne plasser burde forvises til å bruke plastbiler(les tink)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by 1302

Jøss.. god smak hadde jeg ikke forventa fra den kanten.. Kvitt deg med det amcar skrotet så blir det bra..

Og tilbake til topic.. Kjerringer og andre idioter som ikke klarer å holde seg innenfor sine egne plasser burde forvises til å bruke plastbiler(les tink)..

Vel, jeg kommer nok fortsatt til å ha Corvette, men den skal brukes mindre enn nå..

Egentlig er den nemlig jævlig praktisk, skal MYE til for å bulke den.

Har en 2,7 liters porschemotor liggende et sted tror jeg, den hadde vel passet bra i et eller annet bobleræl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Det er de fleste biler, men det er sånn at det er mange biler som er 170-180cm brede, da blir det ikke plagsomt mye plass til overs..

Bilen min er ca 2 meter bred, og 4,5 meter lang.

Din er 448 lang og 180 bred!!

- 87' Toyota MR2 MK1

- 82' Toyota Starlet KP60 (rwd)

- 85' Suzuki SJ413 Jordebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Ascona her. Jeg også bruker 2 plasser når jeg parkerer. Og parkerer som regel lengst unna inngangen hvor det som regel ikke pleier å stå andre biler. Kan godt hende jeg er overforsiktig, men jeg slipper ihvertfall å få riper og bulker på bilen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en 2,7 liters porschemotor liggende et sted tror jeg,

Du har ikke noe motormoro å selge da? Kunne tenkt meg en 1915 e.l

Jeg bruker stort sett bare en plass jeg.. DET er fordelen med en ratlook..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo helt klart fikse seg en datamaskin i bilen, rigge opp overvåkningskameraer foran og bak, de kan være små. En hvilken som helst størrelse ny harddisk kan lagre latterlig mange timer film, bare å sette på opptak når man går fra bilen, ser man nye bulker er det bare å sjekke opptaket etterpå.

For å kommunisere med maskinen bruker man WLAN til PDAen eller læppen, lettvint.

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Du har ikke noe motormoro å selge da? Kunne tenkt meg en 1915 e.l

Jeg bruker stort sett bare en plass jeg.. DET er fordelen med en ratlook..

Har en haug av 1835 motorer, men ikkeno 1915.. Vet ikke helt om ting skal selges jeg..

Hadde en 1600 med 6 i komp også, den gikk fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke skriver ned reg.nr på biler foran, bak, og på sidene av bilen din ved parkering har du bare deg selv å skylde på.

Selv skriver jeg alltid ned reg.nr, pluss at jeg tar minst 2 plasser, og alltid parkerer på skrå.

Nå er du full av piss ass kenneth. Ærlig...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå tar du feil, jeg bruker ikke mye tid på det, det er som med andre ting som blir en rutine.. memorerer bilnummerne, og taster de inn på mobilen mens jeg går for å gjøre det jeg dro dit for.

fy faaaaaaen så mye piss har jeg aldri hørt før fra deg ass!!!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår