Gå til innhold

Kjerringhelvete med tvillingbarnevogn på majorstua!"&/%¤¤#"!(¤¤"#!¤! DREP DREP DR

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

Så lenge du ikke skriver ned reg.nr på biler foran, bak, og på sidene av bilen din ved parkering har du bare deg selv å skylde på.

Selv skriver jeg alltid ned reg.nr, pluss at jeg tar minst 2 plasser, og alltid parkerer på skrå.

Bare idioter tar 2 plasser...

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Selv skriver jeg alltid ned reg.nr, pluss at jeg tar minst 2 plasser, og alltid parkerer på skrå.

Seriøst? :eek: Er ikke det ganske mye stress da?

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

det jeg skulle si også...

kan jo være at den bilen som stod der kjører idet du er gått inn... og det kommer en ny bil og bulker din... og så kjører igjen... koslig for han i den bilen som stod der først og ikke var borti bilen din og få en reging i posten for noe noen andre har gjort..

Jeg er aldri inne på butikksentere og sånt lenge, og parkerer aldri på offentlige plasser, og i p-hus lenger enn nødvendig, til sånne formål bruker jeg en betydelig billigere bil enn min egen.

Når jeg kommer ut fra butikken/whatever sjekker jeg om noen av bilene har flyttet seg, og skriver da ned nummeret på den som evnt står der istedet, samt går over bilen for å se etter skader, og evnt finne lakkfargen på den som har lagd skaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Skriver du regnr bare på bilene foran og bak???

Jeg skriver regnr på alle biler nærmer enn 50m. Har alltid med en kjempenotisbok. I tillegg tar jeg bilde før jeg går og når jeg kommer tilbake før jeg kjører.

Driver å lager en sammeleggbar aluminiumgarasje som jeg kan ta med på biltaket og slå ut rundt bilen når jeg parkerer.

KØDDA :D

Jeg skriver ikke ned bare på biler foran og bak nei, skriver jo også ned på de som står ved siden av bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være mye stress?

Fatter du ikke hvorfor noen syns det er mye stress å skrive ned nummeret på 5-6 biler både før og etter du har parkert, og å inspisere bilen etter hver parkering?

ikke gjør deg vanskelig nå.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke ned bare på biler foran og bak nei, skriver jo også ned på de som står ved siden av bilen min.

Du har seriøse fritidsproblemer.. Hadde du heller brukt tiden som du bruker på å skrive ned alle reg.nummerene til å jobbe kunne du kjøpt deg ny bil en gang i året i steden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Du har seriøse fritidsproblemer.. Hadde du heller brukt tiden som du bruker på å skrive ned alle reg.nummerene til å jobbe kunne du kjøpt deg ny bil en gang i året i steden..

Nei, nå tar du feil, jeg bruker ikke mye tid på det, det er som med andre ting som blir en rutine.. memorerer bilnummerne, og taster de inn på mobilen mens jeg går for å gjøre det jeg dro dit for.

Og BTW, å kjøpe seg en ny Corvette en gang i året krever at jeg klarer å jobbe inn en ganske høy sum ekstra pr. år, det klarer jeg ikke, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

Og småjapser er ofte mindre enn 4,80x 2,20

Det er de fleste biler, men det er sånn at det er mange biler som er 170-180cm brede, da blir det ikke plagsomt mye plass til overs..

Bilen min er ca 2 meter bred, og 4,5 meter lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Fatter du ikke hvorfor noen syns det er mye stress å skrive ned nummeret på 5-6 biler både før og etter du har parkert, og å inspisere bilen etter hver parkering?

ikke gjør deg vanskelig nå.

Nei, jeg fatter ikke hva som er så mye stress med det, annet enn hvis man kjører rundt i en drittbil man gir faen i da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

DET burde spare deg for en del jobb..

Jada, derfor ser jeg meg om etter en møkkabil å hærje rundt i..

Lurer litt på ei boble faktisk, hadde vært greit som bruk og slengbil, ihvertfall med litt mer motor enn originalt, og jeg har tilfeldigvis noen motorer liggende, med litt mer effekt enn standard..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår