Gå til innhold

har politiet fordommer mot volvo 240?

Ranger emnet

Turbo_Dos

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men da er det bilverkstedet sin feil, og ikke politiet. De følger bare papirene, og har ikke papirene kommet, skal du stoppes.

Mange som klager uten å helt vite hva de klager på her...

"Jeg er ungdom og skal ikke stoppes..."

nå har det seg slik at politiet hadde gidd meg feil inormasjon da og de gidde ikke ut kvitering eller papirer på at bilen var avskiltet, noe jeg skulle fått! bilen var eu godkjent den! og nå er skiltene borte og ingen vet hvor de er! og da blir det fort politiet sin feil! så jeg venter bare på at skiltene skal komme til rette så jeg kan hente skiltene! men veldi surt dette når jeg nettopp har kjøpt bilen å har bruk får den!

Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt,

volvo 240 tic prosjekt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undommer kjører som regel hele kvelden, og da er sjangsen større for å bli stoppet og "trakkasert" at det skulle bli værre når du kjører Volvo og spesielt 240 vil jeg nok ikke tro, er vel enkelte som begynner å bli litt paranoide her.

Som enkelte sier, kanskje det har noe med utseende og hva du har gjort med bilen? En i hjelsenket 240 med kappede fjører, strak eksos og wunderbaum, sota ruter, volvoracing dekaler osv skriker litt etter oppmerksomhet.

En kompis ble stoppet av politiet forrige helg og det eneste de sa til han var "du trenger ikke å kjøre med fullt ratt utslag bare fordi det er en volvo" Hyggelig da. Bedre det en å begynne å true med å gi bot for sladding.

mens jeg og en annen kompis som satt i en S4 ble rundspørt om tidligere anmeldelser på uaktsomhet i trafikken. chicken

[ironi]Så kanskje det heller er de med volvo som blir tatt mere hensyn til? [ironi]

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det bilverkstedet sin feil, og ikke politiet. De følger bare papirene, og har ikke papirene kommet, skal du stoppes.

Mange som klager uten å helt vite hva de klager på her...

"Jeg er ungdom og skal ikke stoppes..."

Er fullt klar over det! Derfor det er kjipt at dem er så uryddige med slike ting!

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjern harrystuket på bilene så slipper dere å bli stoppa! :P

Der ligger nok løsningen i de fleste tilfeller. Det faktum at man råner gjør nok endel det og. 740'n min har vel ikke noe overdrevent rånestuk, har kun et par baumer og en liten speilkule hengende i speilet og ellers helt orginal (Ikke en gang sota ruter!), og har følgelig heller aldri blitt stoppet.

Kjørte Sierra stasjonsvogn med sota ruter og masse baumer en stund også, men ble heller aldri stoppet i den.

Antageligvis fordi jeg ALDRI tok rånerunda, og dermed ikke satte meg selv i fokus for de som skal holde vrak av veien (Selv om den definitivt var et vrak som absolutt ikke hadde noe på veien å gjøre).

Har forresten deltatt i en del råning (Eller "cruising") i amerikanske biler, men har i grunn ikke blitt stoppet med dem heller...

Vekk med harrystuket så er nok mye gjort.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa 3 ganger på 5 minutter i Trondheim for en tid tilbake. Politiet syntes skaden på døra til kompisen min var mistenkelig.

Har også blitt stoppa flere ganger i "rutinekontroll" med mine og andres biler. Sist gang spurte jeg rett ut hvorfor de stoppa oss. "Slike rutinekontroller er det beste midlet vi har for å bekjempe ulovligheter" fikk jeg fortalt. Så sant som det er sagt, finner de ikke noe ulovlig er saken grei og finner de noe ulovlig så har de gjort samfunnet en tjeneste.

Det beste var likevel når politiet blinka med langlysa etter meg fordi jeg ikke fikk lov å stoppe der jeg sto. Jeg flytta bilen og alt var OK. Senere på kvelden sto samme politibil og sperret veien for meg (de prata med noen fulle folk, MIDT i veien). Jeg blinka med langlysa. Politiet flytta seg ikke, men kom ut og prata med meg. Jeg fortalte de hva jeg mente om slik "parkering" og at om de hadde kjørt 1 meter skrått framover så hadde alle biler kunnet passere istedet for å lage en helsikes kø bakover. Politimannen beklaget og skulle følge med i speilene neste gang :D

Snuten i Trondheim er da ikke sååååå ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt stoppa så mange ganger at jeg ikke har aning mer.

Jeg er på etternavn basis med de fleste som er i gata nå og er stort sett hyggelig mot meg nå. Sist gang var med min noe råna 245 med soting all over uten om front, 740 addon, senket og med masse stereo og diger skjerm. Fikk masse skryt om at bilen var fin og her hadde jeg bil i mange år hvis jeg tok vare på den. "Næmmen så blank og fin den var i lakken og" Hehe syns dem er litt nusselige jeg ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle jeg kjenner som har 240 har litt sota baklykter, så det blir vanskelig med den. men etc thjomsen elr hva han no heter sendte jeg pm til og spurte om jeg fikk låne lykter, venter bare på svar.

snurra rundt noen ganger også i dag så eksosanlegge ble det litt fin lyd i.Røret hadde falt ut av lyd dempern. må jeg sveise eller er det bare å putte på røret igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider