242Turbo Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 E kje tic toppen vel? 531... Siter . ........._____ Mercedes 190D 1962 ...____//_|__\\____ Volvo 242L 1977 ;.,|_ (o) ______(o) \ Volvo 242DL 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Ingen lyder som jeg har hørt. Bilen var i daglig bruk inntil jeg kjøpte den, og jeg har bare kjørt den 3 mil selv (Hjem).Vet som sagt ingenting om hva jeg kan ta for delene, gi meg et bud så er den sannsyneligvis solgt. ;) Liten oppdatering på denne fronten nå etter lang tids inaktivitet på dette forumet. Hele bilen er nå til salgs for vrakpant mot henting. Har flytta siden sist, og har ikke noe sted å gjøre av bilen. Den er mekanisk komplett og kjørbar, men har begynt å demontere interiøret på den, så må koble til ledningsnettet igjen og kanskje sette inn noen instrumenter hvis du har planer om å kjøre noe sted. Er du interresert kan du nå meg på e-mail, er sjelden innom her nå om dagen så det er usikkert om/når jeg kommer til å reagere på privatmeldinger. Bilen står på Prestebakke utenfor Halden. ghlaup@hotmail.com Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg