TMB Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Fikk ta i et par spreke felger i går. Lurte derfor på hvordan impress det lønner seg å ha på Ascona'n... Felga her er 15", 7" ET28. Det er kun to stk av dem. (derfor fikk jeg dem billig) Lurer også hvor man kan få tak i slike felger.... Trenger to til... hehe Tenkte da å et par kjøpe 15x8" med innpress??? Noen som veit om/hvor det går å skaffe slike felger. Merke er Fomb, italiensk. Glemte å nevne at bilen blir senka 55mm framme, og ca 70 eller 80mm bak for jeg har litt høydeskrekk... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hehe vet ikke hva innpress er jg så jg kan ikke hjelpe deg....hehe...men d var fine felger ass...bare ikke når dem er så møkkete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Finnes papir som gjor at du får godkjent ned til et1. Finnes på omc forumet. Tror det er ca 35 orginalt. Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Finnes papir som gjor at du får godkjent ned til et1. Finnes på omc forumet. Tror det er ca 35 orginalt. Hehe, det var det da. Har ikke fått medlemskap ennå. (da medlemssystemet dems er et eneste stort kaos.. og det tar vistnok evigheter før man blir registrert) Kunne du fått tak i dem for meg? :thanks Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Send meg mailn din da... Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 Registrering på OMC forumet må du gjøre selv! (etter du har betalt) Får ikke tilsendt passord før du registrerer deg! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 gjelder dette kun foran, eller bak og? "...fra 1380 foran..." Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg