Gå til innhold

Sperra aksling,hvilken?

Ranger emnet


-=VoLvO=-740=Tic=-

Anbefalte innlegg

har du ikke så dårlig tid, så har jeg hørt at det koster det deg en ca 3500,- om du bestiller fra USA, ferdig tolla inn i norge ink frakt.... hvis du har tid til å vente 6-7 dager :)

 

Søker du litt på forumet, ser du fort hvilken Truetrac-nummer du trenger til din kardangklokke.

 

Mvh

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du ikke så dårlig tid, så har jeg hørt at det koster det deg en ca 3500,- om du bestiller fra USA, ferdig tolla inn i norge ink frakt.... hvis du har tid til å vente 6-7 dager :)

 

Søker du litt på forumet, ser du fort hvilken Truetrac-nummer du trenger til din kardangklokke.

 

Mvh

Haster ikke..bare jeg har en slik før http://www.sommertreff.no 9 juni :D hehe

Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst

Volvo V70 AWD R 99mod vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk foreksempel denne linken her

 

http://www.drivetrainspecialists.com/categories/dana/dana-30/products/product-5408.html

 

Etter mine "ca" beregninger koster denne ca 3600,- ferdig momsa med frakt inn i norge.... om selskapet kan sende da, må nesten bare høre/maile med dem :)

Sparer penger på slikt! ;)

Good luck!

 

Mvh

 

Edit: Finnes sikkert billigere butikker i USA også, bare å søke litt mer enn jeg gidder nå :op

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men fra aksling til exsos :P mye å hente ut på grenrør på enn turbo bil ? effekt i % ?

 

aksling til eksos ja! Bruk silicon, så overfører du eksoskrefter til akslingen! (Bare kødd=P)

 

Men spm ditt:

Grenrøret skal da ha litt å si, jeg ser for meg at det skaper mer respons enn hk da. Ref: "raskere" spoolup... uten at jeg kan så mye om akkurat sånnt :)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bra grenrør får ned mottrykket i eksosen. Dette er ikke så viktig på en standard motor. Men på en trimmet turbomotor vil eksostrykket kunne bli veldig høyt. Dette er absolutt ikke bra. Hvis du har en del durasjon på kamakselen kan det faktisk hende at eksos blir presset tilbake inn i innsuget istedenfor bare inn i grenrøret. Et porta 940 grenrør kommer du langt med, var vel en her på forumet med en motor bygga av Euro 1 som bremsa 461 hester (hvis jeg ikke husker feil?) me det grenrøret.

http://www.300power.com

http://www.teamsideways.com

 

Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår