-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Noen som vet om en bra sperra aksling til 740tic? Type og Pris? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 den orginale holder jo en stund.er vell 1031 den heter.har den på min og den funker bra til vanlig kjøring.kan jo også bestille truetrac og hive i den akslingen! Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 fra hvor å pris ? :D har 1031. Takker Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Har truetrac til deg jeg.... 6000kr... passer i orginal akslingen til 740.... Tåler godt over 600HK 91768562 er nomret mitt om du er intresert Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 har du ikke så dårlig tid, så har jeg hørt at det koster det deg en ca 3500,- om du bestiller fra USA, ferdig tolla inn i norge ink frakt.... hvis du har tid til å vente 6-7 dager :) Søker du litt på forumet, ser du fort hvilken Truetrac-nummer du trenger til din kardangklokke. Mvh Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 har du ikke så dårlig tid, så har jeg hørt at det koster det deg en ca 3500,- om du bestiller fra USA, ferdig tolla inn i norge ink frakt.... hvis du har tid til å vente 6-7 dager :) Søker du litt på forumet, ser du fort hvilken Truetrac-nummer du trenger til din kardangklokke. Mvh Haster ikke..bare jeg har en slik før http://www.sommertreff.no 9 juni :D hehe Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 sjekk foreksempel denne linken her http://www.drivetrainspecialists.com/categories/dana/dana-30/products/product-5408.html Etter mine "ca" beregninger koster denne ca 3600,- ferdig momsa med frakt inn i norge.... om selskapet kan sende da, må nesten bare høre/maile med dem :) Sparer penger på slikt! ;) Good luck! Mvh Edit: Finnes sikkert billigere butikker i USA også, bare å søke litt mer enn jeg gidder nå :op Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 men fra aksling til exsos :P mye å hente ut på grenrør på enn turbo bil ? effekt i % ? Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 men fra aksling til exsos :P mye å hente ut på grenrør på enn turbo bil ? effekt i % ? aksling til eksos ja! Bruk silicon, så overfører du eksoskrefter til akslingen! (Bare kødd=P) Men spm ditt: Grenrøret skal da ha litt å si, jeg ser for meg at det skaper mer respons enn hk da. Ref: "raskere" spoolup... uten at jeg kan så mye om akkurat sånnt :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas V Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det er akkurat som nevnt overnfor her ja, et skikkelig grenror og effektanlegg har mye mindre motstand enn det vanlige oppsettet, 50% mindre motstand for eksosen er vel et tall som er brukt mye, dette er je ikke faktisk verdi for alle typer da, dette forer til mindre turbolag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Et bra grenrør får ned mottrykket i eksosen. Dette er ikke så viktig på en standard motor. Men på en trimmet turbomotor vil eksostrykket kunne bli veldig høyt. Dette er absolutt ikke bra. Hvis du har en del durasjon på kamakselen kan det faktisk hende at eksos blir presset tilbake inn i innsuget istedenfor bare inn i grenrøret. Et porta 940 grenrør kommer du langt med, var vel en her på forumet med en motor bygga av Euro 1 som bremsa 461 hester (hvis jeg ikke husker feil?) me det grenrøret. Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2006 Esab sperre :thumb ganske arti egentli, men litt kjedelig i lengden kan man si hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.