Gå til innhold

Hjelp meg å velge farge på bilen

Ranger emnet

Ideal

Anbefalte innlegg

hahaha.....faen..er det din bil???

deg har jeg settt mange ganger!

FInnes ca 4-5 slike som kjører i oslo...

en av dem er TDI ...en pakkis som eier...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som er litt morro å se på er at når folk her skal legge på farge, så senker dem og ''bytter'' front på den i håp om at det skal bli kulere...

basse.....gå til en lakerer å spør om å få se på fargekartet...så finner du en skikkelig grell farge... det blir så bra så!

P4300011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

det som er litt morro å se på er at når folk her skal legge på farge, så senker dem og ''bytter'' front på den i håp om at det skal bli kulere...

Ja, altså, man burde heller heve den, ser mye bedre ut da. Selv om eieren faktisk opplyser at han har senkesett liggende klart.

Dessuten ser ikke skilt som er stygt streket over særlig pent ut :D

The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

du, din lille pappagutt.

Ta nå bare du å hold kjeften på deg, du vet ikke en dritt om hva du prater om.

Du bør heller holde deg til forklaringer om hvorfor trommelbremser er såååå bra - eller andre ting som du mener at du vet noe om.

Bare sånn for ordens skyld, faren min bor 1600km unna meg og vi har ikke altfor mye kontakt, hender han ringer meg av og til.

Disse postene dine beviser jo bare din posisjon som landsby-idiot nummer en her på forumet.

Tydeligvis ble du sjalu, fordi jeg har tenkt å omlakkere bilen, og din bil ser ut som en dynge med dritt? Har hørt rykter om at det flasser av bengalakk både her og der :D

TULLING!

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cax

Dessuten ser ikke skilt som er stygt streket over særlig pent ut :D

Hehehhee, jeg er ingen photoshop guru :D

Likte den blå der oppe, Hifonic sin variant..

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider