lohelle Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 noen som har sjekket om hva som må til for å bytte til T4 motor på S40? har 1,8L nå. Ser at neste år så blir det "gratis" å omregistrere.. (over 10 år i Norge) tenkte på alt som må til før godkjenning.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Har tenkt på det samme.. Sikkert ikke så mye som må gjøres, om du kjøper en motor og litt deler fra en 2.0T.. Får se hva det blir til :p Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 har sjekket litt rundt dette.. og omregistreringen kommer på ca 85000 minus bruksfradrag.. 8 år = 90% , 9 år = 95 % , 10 år = 100% (dvs 0 kr) så om jeg venter til etter sommeren så koster det meg ca 4000 kr (for selve effekt/volumøkingen) Hva MOTOR + tilbehør koster vet jeg ikke.. regner med at MINST motor + gir + bremser må byttes.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortiz Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Er ingen forskjell på bremsene. Siter 95 Volvo 855 81 Porsche 911SC 75-Bmw 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 slipper å skifte bremser.. OK.. må skifte bremseskiver og klosser snart uansett.. spørs bare hva motor + gir koster da.. sjekke litt i sverige! Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Uansett om du kjøper motor i sverige må du betale for å få den inn/bruke den i norge.. Er ikke så sikker på at du må skifte girkasse egentlig.. Mr.Deej her på forumet vet nok mye om akkurat dette.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ja.. må betale for godkjenning osv.. Men med 95% bruksfradrag så blir det jo lite.. Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Denne tråden ble liggende død! Hva skjer? Dette høres veldig aktuelt ut.!!! Kom igjen folkens , kom med innslag! Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 bump ^^, Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 F.EKS! Kan jeg sette på en turbo på min 1.8L ? hva må til for at jeg kan det? Hvorfor skulle det ikke gå ? Hvorfor går det? Hva må forsterkes? Hva må ikke forsterkes? Hvor mye korter jeg ned levetia på motoren? slike ting. cmon ?! Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Du kan sette Turbo på din 1.8l, men det koster mer enn å kjøpe en 2.0Turbo motor. Det jeg ville gjort hadde vært å sjekket om litt på huggere & div plasser i sverige etter 2.0Turbo eller t4 delebil med motor & alt. Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.