Gå til innhold

Stamsaas golfen

Ranger emnet


Satrixen

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en egen post om bilen min slik som mange andre her! Så blir det ikke så mange småposter.. :thumb Så kom bare med innspill og tilbakemeldinger! :D

 

Bilen er en 1998 Golf Comfortline 1.6. Har nå hatt den i underkant av to år. Det som har blitt gjort med bilen er følgende:

- Senket 35 mm

- Spoiler

- Øyelokk

- Hella tåkelys

- Hvite blinkers

- Sotede ruter rundt hele

- Lakkerte bremsecalippere

- Lakkerte lister, lepper og dørhåndtak

- "Custom made" baklys

- Større hjul :D

- Byttet frontsett, spiller og bakhøyttalere (forsterker på alle høyttalere)

 

Noen "småplaner" før våren:

- Effektanlegg

- Frontleppe

- grillist (med et emblem)

- Får jeg tak i sotede frontlykter til tusenlappen, så ja takk..

- Evt neon under dasjbord

- Savner litt "basstrøkk", så evt en aktiv sub el no.. (?)

- Og får jeg solgt felgene mine håper jeg på 18" til sommer`n!!

 

Og et lite bilde..

 

P9070085.jpg

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne bilen er KANON strøken... hadde æren av å overvære en privat stereodemo på Gatebil i september i denne :thumb

 

Få på noen Votex Jubileums skjørter og leppe så er denne bilen kanon!

 

Så må du slenge inn et bilde der baklysene vises... De kler bilen din extremt godt :titties:

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent :D Tok du av listene når du lakkerte dem?

 

Takk ;) Jeg tok av listene foran og bak og pusset de ned. Listene på siden pusset jeg ned på bilen! Og da gjelder det å være forsiktig! Leverte så hele bilen ved lakkering. Og det ble strøkent.. :partyon Angrer ikke på at jeg ikke kjøpte nye lister hvertfall!

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bilder hjemme, kan se om jeg finner noen "nærbilder" i kveld.

 

Jeg pusset ned alle lister og lepper selv, og da gav jeg 2500 kr for lakkeringsjobben!

 

 

Listene henger fast med sånne gummi/plastikk "klips"/"hengsler" ikke sant?

Har veldig lyst å egentlig fjerne disse og lakkere over slik at bilen blir stilren, men har IKKE lyst å begynne å sparkle osv :P. Kanskje pusse ned listene er like greit.. Pusset du de ned mye eller bare for å få vekk de utallige knottene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listene henger fast med sånne gummi/plastikk "klips"/"hengsler" ikke sant?

Har veldig lyst å egentlig fjerne disse og lakkere over slik at bilen blir stilren, men har IKKE lyst å begynne å sparkle osv :P. Kanskje pusse ned listene er like greit.. Pusset du de ned mye eller bare for å få vekk de utallige knottene?

 

Mener listene var klipsa på front og bak ja. Jekk opp bilen og få en hånd under så skal du få de av. Hvertfall det jeg gjorde :) Listene på siden er både lima og klipsa, så er redd for at du ødelegger listene hvis du prøver å dra de av! Jeg synes de var lettere å pusse de på bilen da.. Pusset ikke så veldig mye, prøvde å få vekk de knottene hvertfall. Og det fikk jeg til :) Forbered deg på noen timer med pussing hvertfall!! Men det er verdt det.. :titties:

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår