Gå til innhold

Stamsaas golfen

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

Hehe... Ja, noe i den duren! Mye er sagt om firmaet hva gjelder fjerna serienummer på produktene osv osv... Men alt i alt får man kvalitetsprodukter til en brøkdel av prisen i Norge så jeg har ingen betenkeligheter med å handle der. Garanti får man jo også... Selvom også denne kan disukteres...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... Ja, noe i den duren! Mye er sagt om firmaet hva gjelder fjerna serienummer på produktene osv osv... Men alt i alt får man kvalitetsprodukter til en brøkdel av prisen i Norge så jeg har ingen betenkeligheter med å handle der. Garanti får man jo også... Selvom også denne kan disukteres...

Har lest en del om detta ja, hehe..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp hehe!

Men Satrixen:

Hvilken pakke har du egentlig gått for...er det denne:

1 x P6001BD monoblokk 2 x P110S4 10" subber?

Ser ut som du har fått P2 Subbene til en rimeligere pris enn det P1 subbene koster, isåfall har du vært griseheldig... Om du ga totalt 3000,- inkl alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ser og høres bra ut dette her ja :)

Gleder meg til å høre utfallet når du har fått koplet opp alt. Går du for lukkede kasser eller?

Håper det blir bra hvertfall. Jepp går for lukkede kasser.. Blir vel på rundt 18-19 liter til hver sub. Spiller nok bedre i åpen kasse, men vil lissom ha litt plass igjen! Og ikke minst at det skal se cleant ut og at det skal veie minst mulig :D

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si som kiwi ja..! Det er Paypal som gjelder her ja, så ha ringen betenkeligheter med de.. Bra service, bra priser og sinnsykt raske..

Det er den pakken som du henviser til Arrakiss som jeg sendte mail og spurte om. Da hadde de ikke de sub`ene som var beskrevet der inne så jeg skulle få de P2 sub`ene med isteden for 2500 kr ink frakt.. Ja, så kan ikke skjønn annet enn at jeg har vært griseheldig! Vil jo få no fra tollen utover som skulle være på rundt 500 kr så vil jo komme på +- 3000 kr.

Men tror nok det vil bli no ala det forrige oppsettet i lyd, og det har du jo hørt Arrakiss :D Gleder meg til å høre det!

Ja SIngh Supreme, vi får nok ta å møtes en dag så vi får titta litt :D Nyeste nyheter fra Rakkestad er jo at Rudskogen blir Formel 1 bane!! Hehe.. Morro å bo midt i gryta veth jeg.. :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk bra pris selv jeg nå... 3 000,- ink. frakt og synes det er bra pris! Så jeg går nok for den pakka selv! Får rimelig likt oppsett vi da, jeg skal også bygge lukkede kasser og MEGET cleant...

Gleder meg til å høre lydopplevelsen når alt er montert hos deg :)

Det forrige du hadde har liksom satt en liten standard da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si som kiwi ja..! Det er Paypal som gjelder her ja, så ha ringen betenkeligheter med de.. Bra service, bra priser og sinnsykt raske..

Det er den pakken som du henviser til Arrakiss som jeg sendte mail og spurte om. Da hadde de ikke de sub`ene som var beskrevet der inne så jeg skulle få de P2 sub`ene med isteden for 2500 kr ink frakt.. Ja, så kan ikke skjønn annet enn at jeg har vært griseheldig! Vil jo få no fra tollen utover som skulle være på rundt 500 kr så vil jo komme på +- 3000 kr.

Men tror nok det vil bli no ala det forrige oppsettet i lyd, og det har du jo hørt Arrakiss :D Gleder meg til å høre det!

Ja SIngh Supreme, vi får nok ta å møtes en dag så vi får titta litt :D Nyeste nyheter fra Rakkestad er jo at Rudskogen blir Formel 1 bane!! Hehe.. Morro å bo midt i gryta veth jeg.. :titties:

Det er bra du går for lukket kasse assa!Open kasse er Harry:P hehe, passer der du bor da:P nei da.. Men vi får finne en dag vett;) Kom til ski da..hehe

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk bra pris selv jeg nå... 3 000,- ink. frakt og synes det er bra pris! Så jeg går nok for den pakka selv! Får rimelig likt oppsett vi da, jeg skal også bygge lukkede kasser og MEGET cleant...

Gleder meg til å høre lydopplevelsen når alt er montert hos deg :)

Det forrige du hadde har liksom satt en liten standard da :D

Ja bra pris d! Morro.. :D Hehe, ja blir morro å se hvordan du gjør det. Ble ferdig med topplata mi i går kveld, men ble ikke helt fornøyd, så må noen justeringer til.. angry Men men..

Ja det forrige var bra det.. :D Gleder meg til å både se og høre helhetsinntrykket nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart for en liten oppdatering igjen!

Har endelig blitt ferdig med anlegget bak i bagasjerommet. Mangler bare å hive inn noen blå lysdioder div steder.. Synes det ble bra jeg etter det jeg ønsket :D Evt forandringer må blir å få satt inn høyttalere i bakdørene i steden for hattehylla. Tenkt tanken med plexi i hattehylla eller no. Får se utover våren!

Og ja, det spiller jævla bra.. En litt anderledes type basstrøkk enn med de 12" JBL`ene, men er veldig fornøyd! Bare å finjustert litt på det nå så.. :D

Var litt mørkt ta jeg tok bilder, så ble litt mye blitz.. Så legger ut nye snart. Men hvordan det ser ut:

P3150099.jpg

P3150097.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider