Gå til innhold

Stamsaas golfen

Ranger emnet


Satrixen

Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ved skifting av hovedlys, må en ta av frontfangeren da? Hmm.. :watchout Driver å vurderer sota lykter se.. Noen andre som har tru på det eller?

 

Du må av med fanger'n for å bytte lykter, fordi det sitter to skruer festet til den støttebjelken på baksiden av fanger'n din, altså på undersiden av lykta.. Men å ta av fanger'n tar deg 5min.. 14 skruer.. :cocain:

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sitter her og vurderer om jeg skal gjøre om litt på stereo biten i bilen.. Vurderer å sette inn høyttalere bak i dørene istedenfor i hattehylla. Har JBL fronsett som jeg er veldig fornøyd med! Men hva kan brukes bak, det samme?

 

Hvis jeg gjør dette trenger jeg også en ny hattehylla uten hull! Så hvis noen har no liggendes.. Evt nytt interiør?? (Arrakiss.. :D)

 

Har nå gjort en liten vri, skal selge alt av treverk som jeg hadde før, og beholde kondisen. Kommer muligens til å gjøre noe ala det SIngh Supreme har gjort i bunnen. Men "stoppe" med en eller max to 10" for å få ned vekta.

 

Trenger noen innspill her nå, for er veldig i tvil!! Hehe.. :cocain:

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En løsning jeg tenkte på med dette var å oppgradere frontsettet med et comp. sett av HØY kvalitet... Deretter sette inn to 6" subber i dørene bak. Morel.no har noen gode alternativer til disse 6" subbene.... Da får du litt trøkk baki uten at det går utover vekt og bagasje... Evt. Du kan gå for Kicker L5 eller L7 serien på 8" som spiller SYKT... 450W Rms pr element. Veier lite og krever liten plass!

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En løsning jeg tenkte på med dette var å oppgradere frontsettet med et comp. sett av HØY kvalitet... Deretter sette inn to 6" subber i dørene bak. Morel.no har noen gode alternativer til disse 6" subbene.... Da får du litt trøkk baki uten at det går utover vekt og bagasje... Evt. Du kan gå for Kicker L5 eller L7 serien på 8" som spiller SYKT... 450W Rms pr element. Veier lite og krever liten plass!

 

Takker for gode ideer :) Tror jeg drøyer den Morel løsninga, da jeg ser at sub`ene der koster fra 6 lapper og opp. Tror ikke jeg gidder å bruke så mye penger på det, men en bra løsning!

Fant disse Kicker elemtene på megabillig.com. Bør vel ha to på 8", eller blir det greit med en? Evt en større da.. Har ikke hørt noe av Kicker, men funker vel d :D

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp skal ta bilder jeg veth :D Men blir vel ikke så veldig "avansert". Prøve å få det cleant og pent, og med bra lyd seff!

 

Angående bygging av kasse, lurte på bruke spon plater. Men blir vel ikke det beste resultatet av det? For å få ned vekta tenkte jeg på.. Vet jo at MDF er best men.. :iconsm

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 mm vannfast spon veier jo en hel del det å da..

Litt forskjell vil det bli, blir jo ofte litt mer "planke-lyd" i spon, men hvis du suplerer litt med dempe-materiale, så skulle jo ikke det være noe pes da.

Jeg bruker kun 22mm spon selv, og er meget fornøyd med det.. ikke det at jeg er noen proff-bygger vel å merke. har brukt begge typer oppigjennom tiden, så har i hvertfall prøvd en hel del...

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forrige kassa mi var i 19mm spon og der blåste jeg regelrett sideveggene ut fra kassa.. sto en halv cm utenfor kassa.. Så nå kjører jeg kun MDF.. Tyngre, men det holder.. Hehe.. og Anders kan vel forklare hvordan det spiller nå? Hehe..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår