Gå til innhold

Stamsaas golfen

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

19 mm blir nok litt spedt.. i hvertfall for et par 12"

22 mm spon har jeg brukt lenge, og det har aldri røket for min del...

ikke ved 143 Db i lyd, eller 142,3 Db i trykk.

Kommer seff ann på utstyr og hvordan kassa er laget...

i en golf, der basserne gjerne plasseres rett bakover, vil bak-luka og veggen gi mottrykk som hjelper deg i tillegg...

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421

Powered by http://www.dreamtm.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

19 mm blir nok litt spedt.. i hvertfall for et par 12"

22 mm spon har jeg brukt lenge, og det har aldri røket for min del...

ikke ved 143 Db i lyd, eller 142,3 Db i trykk.

Kommer seff ann på utstyr og hvordan kassa er laget...

i en golf, der basserne gjerne plasseres rett bakover, vil bak-luka og veggen gi mottrykk som hjelper deg i tillegg...

Du spilte 0.1dB høyere ennd et jeg målte ;) Fy faen, vi er råe karer ASS, hehe..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått det jeg bestillte fra USA:

1 stk Monoblokk P6001BD

2 stk P210S4

Har nå begynt så smått å bygge litt. Ikke mye er gjort, men har fått lagt "grunnlaget"

http://img.photobucket.com/albums/v401/Satrixen/P2230033.jpg

Har her en 4 kanals forsterker til resten av anlegget. Denne forsterkeren vil ikke synes da den kommer under basskassa. Som dere ser på bildet så er kondensatoren blitt "felt" litt ned i gulvet, det var for å begrense hvor høyt jeg skulle heve gulvet og for å få den i tålig samme høyde som forsterkerne. Det som skal synes er Rockford forsterker og kondensator.. :D

Neste steg er å få trekt plata under Rockford forsterkeren slikt at jeg kan få skrudd alt på plass og få det koblet sammen! Etter det begynner jobben med topplata og basskasse!

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syke rask levering! Fikk det om mandagen lissom, og til en tredjedel av prisen i Norge. Jepp må jo kjøre på nå! Gleder meg bare til å høre dette oppsettet!

Skal være mye mer nøye anngående støy og slikt nå.. Sist lå alt av kabler i samme bunt nesten, så jeg mått kjøre forsterkern på det laveste. Skal være jævla nøye nå og skjerme alt av kabler. Tenkte jeg skulle bruke alufolie og legge det i rør! (Det som ikke synes da seff) :D Da kan jeg jo også stille opp forsterkeren og få høyere lyd!! :peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hej!

Jo går da bra, men har stått rolig i nesten en uke nå.. Driver å venter på en basskasse som jeg har fått hjelp med, pluss at det ikke har frista å stå ute i 25 minus..

Men forventer å få ordna kassa og trekt den i løpet av onsdag eller torsdag! Har jo kobla alt opp nå, isolert alle kabler fra hverandre ved hjelp av alu folie og rør. Så har kunnet skru opp forsterkeren til front og bak sett en god del! Og for å prøve forsterkeren har jeg slengt inn en midlertidig 12" Cerwin, bare for å få testa litt! Og det høres veldig bra ut!! Blir jo seff litt anderledes med to 10", så er spent på de..

P3060078.jpg

Et bilde av baksiden av topplaten, har felt inn en 16 mm tykk plexiglass plate og festa den med Tech 7 på baksiden :D Måtte lakke litt svart i kantene rundt der glasset er felt inn, slik at man ikke ser plata gjennom plexi`n.. Har kledd den med stoff som ligner veldig på det orginale.. Venter å ta bilde av forsiden før alt er ferdig, da ser det litt bedre ut. Blir vel å gjøre ferdig dette så fort som mulig, men tar vel noen dager for alt er på plass. Men alt skal være ferdig til helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja syke rask levering! Fikk det om mandagen lissom, og til en tredjedel av prisen i Norge. Jepp må jo kjøre på nå! Gleder meg bare til å høre dette oppsettet!

Det anbefales? Noen nettside som du kan gi over PM hvis du er interissert! :) PayPal?

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej!

Jo går da bra, men har stått rolig i nesten en uke nå.. Driver å venter på en basskasse som jeg har fått hjelp med, pluss at det ikke har frista å stå ute i 25 minus..

Men forventer å få ordna kassa og trekt den i løpet av onsdag eller torsdag! Har jo kobla alt opp nå, isolert alle kabler fra hverandre ved hjelp av alu folie og rør. Så har kunnet skru opp forsterkeren til front og bak sett en god del! Og for å prøve forsterkeren har jeg slengt inn en midlertidig 12" Cerwin, bare for å få testa litt! Og det høres veldig bra ut!! Blir jo seff litt anderledes med to 1

Et bilde av baksiden av topplaten, har felt inn en 16 mm tykk plexiglass plate og festa den med Tech 7 på baksiden :D Måtte lakke litt svart i kantene rundt der glasset er felt inn, slik at man ikke ser plata gjennom plexi`n.. Har kledd den med stoff som ligner veldig på det orginale.. Venter å ta bilde av forsiden før alt er ferdig, da ser det litt bedre ut. Blir vel å gjøre ferdig dette så fort som mulig, men tar vel noen dager for alt er på plass. Men alt skal være ferdig til helga :D

Bra bra bra! gutten satser jo;) Vi får møtes endag jeg får tilbake bilen, Vi bor jo ikke så langt fra hverandre;)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider