Gå til innhold

Stamsaas golfen

Ranger emnet

Satrixen

Anbefalte innlegg

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er det vel bare steinsprang fra en bil du har kjørt bak da... Har en slik selv! Blir fiksa når panserforlengern kommer på :)

Ikkesant.. :) Lyst på det selv jeg, men blir fort penger ut at! Sett sånne "sugekopp" sett som visstnok skal rette ut sånne småbulker.. Noen prøvd dette el? Synes jeg høres ille enkelt ut men..

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil da si at kassa di har et totalt indre volum på 48.89 liter nøyaktig :D

Hvilken type styling er du ute etter da? Finnes mange.... Jeg ville gått for enten Jubileums stylinga eller Sportspakka... Dritfete og diskrete saker!!

Kan skaffe deg delenummer om du er intr...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener.. Jeg har hevet hele gulvet ja! Så basskassa står oppa plata :D

Men når du hevet gulvet... fikk du ikke problemer med den oppbevaringslomma på venstre sida der.... mye heva du gulvet forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil da si at kassa di har et totalt indre volum på 48.89 liter nøyaktig :D

Hvilken type styling er du ute etter da? Finnes mange.... Jeg ville gått for enten Jubileums stylinga eller Sportspakka... Dritfete og diskrete saker!!

Kan skaffe deg delenummer om du er intr...

Hehe.. Det er bra! Noe jeg glemte å si var at jeg har delt kassa i to. Det er da også en vegg mellom sub`ene :)

Vet ikke helt, mye kommer ann på pris. Kan få noen rabatter hos møller så hadde vært morro å hørt hva sånt ligger på. Så hvis du har delenr til begge pakkene så hadde det vært konge :D Chris hadde vel jubileum..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når du hevet gulvet... fikk du ikke problemer med den oppbevaringslomma på venstre sida der.... mye heva du gulvet forresten?

Hehe.. Jo fikk litt problemer med den luka! Hevet vel gulvet seks sju cm tror jeg! Uansett nok til at luka kan erklæres lukket.. Så hvis jeg absolutt må inn der, jekker jeg bare av hattehylla ut av sporet og tar av dekselet.. Hehe! Er ikke hver måned jeg er inne der så gadd ikke gjøre så mye ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai.. for jeg tenker å fjerne reserve dekket å senke forsterkeren nedi hjulbrønnen så jeg slipper å heve gulvet.... Da beholder jeg den luka inntakt.. selvom jeg sjelden er inne i den da men! :D

Mye endres nok når jeg først er igang med å bygge... så time will showe!

Skal ta å finne de delenummerne til deg jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner skjønner.. Hadde begge forsterkerene mine nede i brønnen på det forrige opplegget mitt. Men ville nå altså få "sentrert" forsterkeren baki. Siden brønnen ikke er mitt på så gjorde jeg det slik nuh :) Har forresten ikke hjulet med jeg heller! Har ikke hatt det i bilen på 1,5 år.. Alt for vekta vøtt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er delenummerne du var ute etter... Sideskjørtene Chriz hadde var en del av sportspakka forresten!

Sportspakka:

Takvinge - 1J0 071 640

Sideskjørt - 1J5 071 685 9AX

Bakskjørt - 1J0 071 610 9AX

Frontleppe - 1J0 071 609 9AX

Jubileums pakka:

Takvinge - 1J0 071 640 B 9AX

Bakskjørt - 1J0 071 610 B 9AX

Sideskjørt - 1J5 071 685 9AX

Frontleppe - 1J0 071 609 B 9AX