Gå til innhold

Stamsaas golfen

Ranger emnet


Satrixen

Anbefalte innlegg

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. Det er bra! Noe jeg glemte å si var at jeg har delt kassa i to. Det er da også en vegg mellom sub`ene :)

 

Vet ikke helt, mye kommer ann på pris. Kan få noen rabatter hos møller så hadde vært morro å hørt hva sånt ligger på. Så hvis du har delenr til begge pakkene så hadde det vært konge :D Chris hadde vel jubileum..?

 

Jeg hadde sportspakka.. Nesten samme som Jubileums pakka bare litt annerledes frontleppe og litt mindre sideskjørt..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg noen svar fra Møller se.. :

 

 

· Sideskjørt 1J5 071 685 9AX 4646kr

 

· Bakskjørt 1J0 071 610 9AX 3740kr

 

· Bakskjørt 1J0 071 610 B 9AX 3740kr

 

· Frontleppe 1J0 071 609 9AX 2943kr

 

· Frontleppe 1J0 071 609 B 9AX 3658kr

 

Spenstige priser for å si det sånn! Tror jeg legger dette på is inntil videre.. Fått kontakt med en kar i sverige som skaffa fullt bodykit til 4500 kr. Men da lurer jeg på kvalitetet lissom!

 

http://www.blocket.se/vi/7368353.htm?ca=8_s

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store sjanser for at felgene mine blir solgt de nærmeste dagene nå. Så da begynner jakten på nye! Er veldig åpen for tips!

 

Det jeg ser etter er: 18", ikke bredere enn til 225 dekk, ikke så veldig åpne (vil ikke briefe med 1.6 bremsene mine.. ;) ) og en pakke til grei pris!

 

Har lurt på noe med kant, har også vært innom S8.. Hmm..:iconsm

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har jo noen 19" til salgs da:P

 

Tror nok 19" blir litt for stort for meg ass! Hvis du hadde sett veiene uti her hadde du skjønt hvorfor.. ;)

 

Maxx for meg er 18".. :D

 

Synes disse var fine jeg :D http://www.sharif.no/archive/11/products/felgimport14.jpg

 

Spørs jo seff på pris da..

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur hos Sharif i dag.. Og det var det kaos! Ikke lett å få no hjelp og tips der..

 

Uansett så lurer jeg på: RS4 eller A8 felgpakke m/dekk.. Koster 7500kr. Men hvordan er disse felgene på kvalitet?? Hmm.. Vil jeg angre etter noen harde dumper lissom?

 

Bør lissom handle snart og, da jeg ikke har sommerlisser til golfen..

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår