sirop Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Tenke jeg skulle lage en post om min civic også da. Kjøpte bilen i forrige høst å har stort sett stått i garagen i vinter. Bilen har Buddyclub kit og er lakert i candy blue sommern 05. Ellers er den orginal innvindig utenom hvite indiglo instrimentskiver. Noe spesielt å nevne er kansje at bilen har midtarmlen orginalt. [/img] [/img] Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Rå bil! Liker utrolig godt BC2 kittet! Blåfargen og felgene passet meget bra sammen med det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Pen bil! :) Likte fargen svært godt.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gspott Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 pen og strøken bil dette. digger bc2 kittene, dem er så pene og enkle. senket 40/40? Siter - 94 Honda Civic Coupe X 85 Toyota Carina 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 ojsan veldig pen civic! eneste jeg ville forandra var baklyktene og nettingen forran :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Usikker på senkingen, det står på et Omni justerbart senkesett. Men jeg må nok sette på orginalfjærer og dempere snart grunnet en liten pekefinger fra biltilsynet. Bilen skal forøvrig selges til våren. ;) Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Jeg er ute etter civic. hvilken prisklasse hadde du tenkt deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Næsj.. det er uansett ikke aktuelt å selge før en månd eller to. Vet ikke helt hva den er verd da.. bilen har orginallykter forran nå da. Tenkte jeg skulle kjøpe nye sånne svarte angeleyes lykter. samt mangler passager setet. Tenke kansje å dra hos bilopphuggern å plukke ut et fra en annen civic. 65.000,- som den står kansje. Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Kurrant stereo i den også, Pioneer frontsett og bakhøytalere. Rockford Fosgate forskerker samt en Alpine TypeR 12tommer sub. Siter 2002 Audi A4 Avant 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Gamle bilen til **stein** på club-honda forumet dette, ser fin ut på bildene hvertfall, feil motor men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 oh.. god damn :P det der er jo det jeg vil, hvis det blir til omlakkering hos meg.. bc2 kittet og candyblå :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Du kan ikke mene at du vil fjerne Standox silverline-lakken din? wtf? sirop: PEN bil, fet farge! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Du kan ikke mene at du vil fjerne Standox silverline-lakken din? wtf? Heter Liquid Silver, bare for og pirke litt, og er enig med deg ja, ville beholdt den, for den er skjelden! Faktisk laget i begrenset antall liter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 vel, sliter med å få lakkert de ripene som er etc, så en av grunnene til at jeg vurderer det, men skjer ikke før evt neste vinter uansett Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg