Gå til innhold

Forskjellig til Audi og VW

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har diverse som står i garasjen og tar opp plass;

Sideskjørt til Audi B4 sedan (nye/ulakkert)

Takstativ til Audi B4 sedan (Thule, brukt kun en gang, med lås)

Vindu til førerdør på Audi (typ89) Coupe (med "ramme", men uten heismekanisme (elektrisk))

Vindusheismotor til Audi (typ89) Coupe (førerdør, kun motor/uten wiresett!)

4stk 15x7" Rial Viper-felger m/ 195/45-dekk (4x100, 5-6mm mønsterdybde)

1stk stålfelg med dårlig dekk (4x100)

Blinklys til VW Golf I (orange, 2stk til fanger og 2stk sideblink)

4stk Momo skulderputer (2stk røde og 2stk svarte)

Originale "gitter" til Audi B4 sedan frontfanger

Blått "sportsratt" med matchende girkule

Originale skvettlapper (framme) til Audi 80 (B4)

Selges til høystbydende! Kan eventuelt byttes i deler til VW Golf I Cabriolet eller Audi Coupe (typ89).

Bilder kan legges ut etter ønske.

Vurder også å selge en 1,8 Golf II-motor (stått montert i Golf I, usikker på motorkode (forgasser)). Motoren står demontert. Har også tilhørende 4-trinns girkasse.

Motoren kan muligens selges i deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke med asso?

går det an og lage?

Er ikke med i utgangspunktet nei, da disse er universale, dvs de passer så å si alle uoriginale typer ratt. Dessuten har rattnavet jeg har og tre-rattet stått på min Audi Coupe, dvs at dette rattnavet mest sannsynlig ikke passer til en Golf II.

Alt er mulig, men tror det er liten sjanse for å få laget ett rattnav. Du vil heller ikke få godkjent noe "hjemmesnekret" rattnav, da disse skal være TUV-godkjent.

Jeg har derimot ett rattnav som har stått på en Golf I som jeg har. Vet ikke om dette passer på Golf II (muligens noen andre kan bekrefte/avkrefte?), men dette kan eventuelt følge med for 200,- ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider