Gå til innhold

Forskjellig til Audi og VW

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Okay du har ikke mulighet til og finne ut hvilket merke det er?

Eller om du kunne vært så grei og målt hvor mye de bygger ned?

Det er ikke noe tilsvarende m3 skjørt?

Skal se om jeg finner ut hvilket merke det er, men kan ikke garantere noe.

Jeg kan alltids måle "høyden" på de hvis det er av interesse. Tror ikke de skal bygge så mye ned, synes å huske dette etter at jeg holdt de opp imot min B4.

M3-skjørt har jeg ikke vært noe borti selv, kun sett på bilder, så kan egentlig ikke uttale meg her hva eventuelle forskjeller etc er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okay.. Men det skulle vel ikke være noen forskjell mellom sedan og avant?

De ser ikke som noe alla dette?

http://193.213.24.227:8080/4daction/WA_Bilder/?Vare=11912&ASP=1211689&Type=Audi&Model=80&Year=1993&Back=WA_Katalog+ASP=1211689+Type=Audi+Model=80+Year=1993+Klasse=11

Litt usikker, men tror ikke det skal være noen forskjell mellom sedan og avant (?).

Linken din får jeg ikke til å fungere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var trerattet, med rattnav/boss til Golf I solgt!

Mest sannsynlig så er de originale "gitterene" til B4-fanger også solgt. De blir i allefall holdt av en liten uke ;)

Selv reiser jeg på kurs på søndag, og kan derfor ikke svare her i denne tråden eller på PM før mot neste helg igjen.

Men dere kan kontakte meg på tlf-nr 95 73 20 11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var trerattet, med rattnav/boss til Golf I solgt!

Mest sannsynlig så er de originale "gitterene" til B4-fanger også solgt. De blir i allefall holdt av en liten uke ;)

Selv reiser jeg på kurs på søndag, og kan derfor ikke svare her i denne tråden eller på PM før mot neste helg igjen.

Men dere kan kontakte meg på tlf-nr 95 73 20 11 :)

Fader rukle! Så ikke tråden før nå:(

Har vært på haard utkikk etter sånt Jamex ratt:( ..Hadde det vært budrunde skulle jeg vært vinneren--

Rust er passe dust. lzm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider