Gå til innhold

BMW 320I E36 tun

Ranger emnet


!TK!

Anbefalte innlegg

hei

 

noen som har noe trimtips til ein bmw 2 liter. tenkte ikkje på noen store oprasjoner som turbo o.l

 

blir lavbudsjettstuning egentlig. kor mangen hk er det org i 320 E36 ?

 

gje meg litt specs om ka som kan gjerast og ka det koster , og effekt utbytte ?

 

takker for svar.

x - Cagiva Mito 125cc

 

Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugehester koster penger.. Men du kan sikert kjøpe effektanlegg og grenrør, filter, bytte kam.. ska du gjøre noe mer en detta koster det fort flæsk.. Såg et brukt turbokit en plass.. til 8000,- da bør du jo runde 200hk, og det er billige hk.. men men..

 

Efektanlegg 5-7hk?

filter 1-2?

kam 6-8hk?

 

Har i grunn ikke peiling på hvor mye effektøkning du kan få.. bare tipper på noen tall..

 

http://www.autodb.no/car/requestframe.php3?nr=760289&template=kelkoo

Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+

Audi RS2. GTK 650. Vems

E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor)

opel calibra turbo 1996 - solgt

opel kadett c - stillestående prosjekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme motoren, uten vanos.

 

Mine tips:

 

Steg 1:

Kjøp deg K&N\Green innsatsfilter, og fyll 98 blyfri.

 

Steg 2:

Kjøp deg catback eksos, fra en kjent produsent (Supersprint, Remus etc) Samtidig fjerner du katalysator, og monterer grenrør.

 

Steg 3: Installer trimchip (http://www.trimchip.com) Chip gir økt turtallsperre, og litt feitere blanding, og er i grunn jævli dyr trimming.

 

Steg 4: Opp med motor, bytt alle ventilløftere, og kammer.

 

 

Men, for å være helt ærlig:

 

Mesteparten er bortkastede penger. Kjøp deg catback og åpent filter, og fyll 98. Trimming av denne motoren, koster mer enn det smaker.

 

Lykke til!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme motoren, uten vanos.

 

Mine tips:

 

Steg 1:

Kjøp deg K&N\Green innsatsfilter, og fyll 98 blyfri.

 

Steg 2:

Kjøp deg catback eksos, fra en kjent produsent (Supersprint, Remus etc) Samtidig fjerner du katalysator, og monterer grenrør.

 

Steg 3: Installer trimchip (http://www.trimchip.com) Chip gir økt turtallsperre, og litt feitere blanding, og er i grunn jævli dyr trimming.

 

Steg 4: Opp med motor, bytt alle ventilløftere, og kammer.

 

 

Men, for å være helt ærlig:

 

Mesteparten er bortkastede penger. Kjøp deg catback og åpent filter, og fyll 98. Trimming av denne motoren, koster mer enn det smaker.

 

Lykke til!

 

 

takk for tipsa . ekje eg som ska trimme. er ein kompis ;) men ska videreføre det til han.

x - Cagiva Mito 125cc

 

Kommer bil , satser på japse-bil! alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår