Gå til innhold

Lurer på å kjøpe en Jetta...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Lurer litt på å kjøpe meg en Vw Jetta. Det er en 85' mod som har gått rett i underkant av 150.000 km. Eller 147.000 km for å være exakt. Bilen er ikke 100% strøken, men i meget god stand. Det er en 1-eiers bil. Meget god å kjøre. Ingen ulyder i drivverk eller motor. Det er også automat!! Digg!

Prisen er 7.000,- inkl. årsavg. og reg.avg.

Er ikke ille det??

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres billig og greit ut dette,sjefen min skulle selge 86mod jettaen sin og den er 100%strøken ikke en jævla feil heller, og han skulle ha mellom 15-20k for den.

Eneste minuset med den du skal kjøpe er jo automaten ja,greit en stund,men skal love deg at du savner manuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

Høres billig og greit ut dette,sjefen min skulle selge 86mod jettaen sin og den er 100%strøken ikke en jævla feil heller, og han skulle ha mellom 15-20k for den.

Eneste minuset med den du skal kjøpe er jo automaten ja,greit en stund,men skal love deg at du savner manuell :)

Kommer nok ikke til å savne manuell, nei! Eneste gangene jeg vil ha manuell er når jeg kjører biler med litt HK i! Hehe! Kan ikke tenke meg bedre enn automat!

Smak og behag! :)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

er grei pris det...de er kjent for å være seie og tåle endel.jeg hadde en som hadde gått 480000 og hatt 39 eiere og kjørte 30000 feilfrie km med den etter det

Hadde en Golf II en gang som hadde gått 390.000 km. Klart ting begynnte å bli slitent, men den gikk og gikk! Hehe!

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jetta ja! Ikke dum bil må jeg si. Men du MÅ ha 1,8 litern. Fattern hadde en slik før, med spreke 90 hester. Motoren føles ganske turtallsvilllig! Var en 84-modell, men den hadde faktisk 5-trinns girkasse :) Hadde tenkt til å pusse opp bilen jeg da, og bruke den som førstebil. Men den hadde gått 300.000km og var RUSTEN. Derfor skraper jeg den... litt synd.. for de er relativt enkle og billige å style opp slik at de blir FETE. MEN, er det noe som er kjedelig med dem, så er det at dem understyrer noe så inni H****. Jeg kan aldri huske at vi har hatt fått sleng på den bilen.. ikke på superglatt vinterføre eller tørr asfalt. Den er jo framhjulsdrevet men.. en kamerat har en Nissan Micra 85-modell, og den overstyrer faktisk så det suser... så framhjulsdrift trenger ikke være kjedelig.. den er morsom på grusvei og alt.. overstyrte såpass at han fikk kontra på asfalten. Ikke værst for en framhjulsdreven liten tass av en bil :)

PS! Jeg har JETTA-deler til salgs! PM!!! Skroter bilen snart.. bilen har bla. strøkent interiør, org. 13" alufelger med dekk med noen få mm spor igjen (selges BILLIG!), originalt instrumentpanel m/turteller ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Jetta ja! Ikke dum bil må jeg si. Men du MÅ ha 1,8 litern. Fattern hadde en slik før, med spreke 90 hester. Motoren føles ganske turtallsvilllig! Var en 84-modell, men den hadde faktisk 5-trinns girkasse :) Hadde tenkt til å pusse opp bilen jeg da, og bruke den som førstebil. Men den hadde gått 300.000km og var RUSTEN. Derfor skraper jeg den... litt synd.. for de er relativt enkle og billige å style opp slik at de blir FETE. MEN, er det noe som er kjedelig med dem, så er det at dem understyrer noe så inni H****. Jeg kan aldri huske at vi har hatt fått sleng på den bilen.. ikke på superglatt vinterføre eller tørr asfalt. Den er jo framhjulsdrevet men.. en kamerat har en Nissan Micra 85-modell, og den overstyrer faktisk så det suser... så framhjulsdrift trenger ikke være kjedelig.. den er morsom på grusvei og alt.. overstyrte såpass at han fikk kontra på asfalten. Ikke værst for en framhjulsdreven liten tass av en bil :)

PS! Jeg har JETTA-deler til salgs! PM!!! Skroter bilen snart.. bilen har bla. strøkent interiør, org. 13" alufelger med dekk med noen få mm spor igjen (selges BILLIG!), originalt instrumentpanel m/turteller ++

Jeg har hatt flere Jetta'er før og vet hvor gode biler det er. Dette er bilen til faren min jeg tenker å kjøpe. Jeg har 15" alu liggende til den som jeg tenkte jeg skulle smokke på om jeg kjøper den. Har turteller instrumentbord til den også. Jeg får ferie penger den 20. denne måneden og da får jeg se hva det blir til. Er nettopp ferdig med å sette inn GL interiør med høydejusterbart førersete og sånt.

Har du ei frontrute til den? Det er en ekkel sprekk i ruta på denne.. Hvor mye skal du ha for den eventuelt?

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg har faktisk en STRØKEN frontrute til den. Ruta ble kjøpt ny for noen år siden, men bilen har ikke blitt mye brukt med den. Bilen har stått i tre år. Så ja, jeg selger frontrute til jetta'en, og jeg vil påstå den er omtrent som ny! :) Ruten er som sagt meeget bra. Det beste på bilen egentlig ;) Hva med 750kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mfafa

Ja! Jeg har faktisk en STRØKEN frontrute til den. Ruta ble kjøpt ny for noen år siden, men bilen har ikke blitt mye brukt med den. Bilen har stått i tre år. Så ja, jeg selger frontrute til jetta'en, og jeg vil påstå den er omtrent som ny! :) Ruten er som sagt meeget bra. Det beste på bilen egentlig ;) Hva med 750kr?

Oki. Får den til 500,- på hoggeren. Er også et lite stykke fra meg til deg. Men har tilbudet ditt i bakhodet!

:)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider