lohelle Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 så da er vel konklusjonen at proffene gjerne ikke bruker skruer, og at de som ikke er proffe (ofte kalt amatører.. innen sport ihvertfall.. hehe) gjerne kan bruke skruer.. Men de bør forborre like dypt som skruene er lange og ikke stramme til for mye. Og de bør forborre plass til hodet på skruene også. BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 jeg i motsettning til deg SC blir aldri sur over noe noen sier til meg via et forum.;) hvilke lydpreferanser jeg har og hvilke forutsetninger jeg har til å høre lydforskjeller i et HI-FI oppsett har du ingen peil på. at det KAN være uheldig å ta ut skruvene er mye mulig men forskjellene blir så mikroskopiske at selv med sølvkabel ,10000farads kondiser,100kvadrats jording og nedsenket sub i frontbaffelen vil hverken jeg eller DU høre forskjellen. Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 jeg i motsettning til deg SC blir aldri sur over noe noen sier til meg via et forum.;) hvilke lydpreferanser jeg har og hvilke forutsetninger jeg har til å høre lydforskjeller i et HI-FI oppsett har du ingen peil på. at det KAN være uheldig å ta ut skruvene er mye mulig men forskjellene blir så mikroskopiske at selv med sølvkabel ,10000farads kondiser,100kvadrats jording og nedsenket sub i frontbaffelen vil hverken jeg eller DU høre forskjellen. Noe sånt jeg også mener. Er så gøy å sitte å lese folk som mener at en kasse blir "dårligere" om man bruker skruer. og kanskje i de værste tilfelle så ødelegger man et lydbilde i med microskopiske faktorer. og om man svekker konstruskjonen i platen, so what? aldri sett en kasse som har falt i fra hverandre med aldri så mangen skruer, eller slått lekk. Men skal si diskusjonen tok litt av i forhold til den topic, og det ser ikke ut som vi blir enig om dette i kveld. Lykke til gutter..... :hello: - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg er overrasket og imponert over at det går an å legge inn over 60 svar på dette topic :D Men jeg er ikke overrasket over at dette skled fullstendig OT og at det ble krangling mellom SC og de fleste andre her inne :hello: Stå på gutter, dette er humor på høy nivå :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jeg er overrasket og imponert over at det går an å legge inn over 60 svar på dette topic :D Men jeg er ikke overrasket over at dette skled fullstendig OT og at det ble krangling mellom SC og de fleste andre her inne :hello: Stå på gutter, dette er humor på høy nivå :D er utrolig at jeg trenger bare skrive en linje så går mange av mentalpasientene her amokk !! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 er utrolig at jeg trenger bare skrive en linje så går mange av mentalpasientene her amokk !! hehe.. ja du har nok førstehands kjennskap til slike du antar jeg;) Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 ja du har nok førstehands kjennskap til slike du antar jeg;) jepp, etter å ha skrivd her en stund så joda.. blir kjent med mange av dere på verst tenkelig måte.. så ja, du har rett... Odd-Helge: ta på deg tvangstrøya og vent med å svare til du har roet deg ned ok ;) ps: jeg tror 98% av de som er her er veldig greie og skikkelige .. :) de kan godt få et :kiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 hehe er da rolig jeg....lar meg ikke vippe av pinnen av slike som deg.... ps kan du lage en how to angående tvangstrøyer da jeg mistenker deg for å ha god kjennskap til hvordan å få av seg slike etter at pleierene har slått av lyset;) Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Regner med at skruelengden er vel diskutert over disse 5 sidene. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg