Gå til innhold

240'n min i Bilsport nr 3-2006:)

Ranger emnet

240tic

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har lest det for to dagersiden :D hehe..

det framgår av teksten at du har brukt 200000kr på bilen :scared , og da har jeg følgende spørsmål :åssen i hel#"¤E har du klart det?? du har jo ikke noe spesiell motor eller understell osv. mulig det er feil i teksten i bilsport da men...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det framgår av teksten at du har brukt 200000kr på bilen :scared , og da har jeg følgende spørsmål :åssen i hel#"¤E har du klart det?? du har jo ikke noe spesiell motor eller understell osv. mulig det er feil i teksten i bilsport da men...

Kanskje regnet om timer til kroner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLir vel fort det hvis en regner med innkjøp også..gav jo 60 for den:)

Menne...jeg for min del hadde nok prioritert annerledes, hvis jeg skulle ha en styla bil så hadde jeg brukt de penga på innsida først og så begynt med det du har nå...blitt dyrt a gitt! hehe.

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLir vel fort det hvis en regner med innkjøp også..gav jo 60 for den:)

Menne...jeg for min del hadde nok prioritert annerledes, hvis jeg skulle ha en styla bil så hadde jeg brukt de penga på innsida først og så begynt med det du har nå...blitt dyrt a gitt! hehe.

60K for en orginal 240..herregud..hehe..no offence..men hallo?? fatter fortsatt ikke åssen man havner på 200store da men.. ser for meg følgende regnestykke :

bil = 60000

motor 15000-20000

styling 8000

understell 6500

felg+dekk 20000

div piss 10000

lakk 10000

da er vi på rundt 130K...og her har jeg vært raus syns jeg med kronene..hehe

gav 3500 for 242 prosjektet mitt, med skilt..hehe..og når jeg er klar er det LANGT igjen til 200K..og jeg kommer til å sitte igjen med en spesiell 242...men men.. hver sin smak..

btw : 240tic grattis med å komme i bladet..du er ikke eneste som drømmer om det :titties:

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60K for en orginal 240..herregud..hehe..no offence..men hallo?? fatter fortsatt ikke åssen man havner på 200store da men.. ser for meg følgende regnestykke :

bil = 60000

motor 15000-20000

styling 8000

understell 6500

felg+dekk 20000

div piss 10000

lakk 10000

da er vi på rundt 130K...og her har jeg vært raus syns jeg med kronene..hehe

gav 3500 for 242 prosjektet mitt, med skilt..hehe..og når jeg er klar er det LANGT igjen til 200K..og jeg kommer til å sitte igjen med en spesiell 242...men men.. hver sin smak..

Trur nok den lakken hans kosta noe mer enn det..samt. diverse sveisearbeid, og 60 000,- for en strøken 1993 modell 240 med B230FT var vel ikke så ille det? Er jo to og et halvt år sida detta nå....

btw : 240tic grattis med å komme i bladet..du er ikke eneste som drømmer om det :titties:

Trur nok den lakken hans kosta noe mer enn det..samt. diverse sveisearbeid, og 60 000,- for en strøken 1993 modell 240 med B230FT var vel ikke så ille det? Er jo to og et halvt år sida detta nå....

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)

stemmer godt det du sier martin,, lakken kostet 23000

å styling kostet framfanger, 3500, vinge 4500, kanalskjørt x4 3500, takvinge 3000, lyktesenk, 500, baklamper 3000, bakfanger 2500+++

bikket godt over 20000 bare får plast, pluss pluss

anlegg å tv ca 15000

koni dempere 5000

blir fort penger, desutten er allt av slite deler kjøpt orginalt på volvo,

60000 får den bilen da jeg kjøpte den var billig, var med strøkne EKTE rondell 8,5x17

vis du tviler 245tic så har je kvitteringer på 150000 på bilen,

er mye plokk som ingen hvet om eller ser,.

blir fort penger av det-.

men, er verdt det synes je:)

er kjempe moro å bruke penger på en 240

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg vet selv det går med DRITMYE penger, på deler man aldri ser og tenker over eksisterer. en tusenlapp der, noen hundre der, et par tusen der, etc. så er man fort oppe i høye summer...

men, men..

grattis! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet godt at pengene flyr...sveisinga har du vel gjort selv??

jeg personlig syns det er ren galskap å gi 60K for en 244..er jo dobbelt så mye som jeg gav for 350'n min..hehe..

tviler ikke på en dritt jeg..hehe..men galskap er det..hehe..jeg kvier meg liksom for å bestille to stk coiloverbein til døye 6K stk..men det blir liksom lommerusk..hehe...

anyway, du har jo fått deg en uvanlig bil, og det er jo litt av poenget :D

er ikke kritikk fra min side, selv om det høres sånn ut.. jeg sparer jo inn en del kroner sia jeg gjør alt selv..bortsett fra lakkering, har en kompis med lakkboks..han hjelper meg, jeg hjelper han for å si det sånn..

er mye kroner i plast du har iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider