Eirik_N Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Noen biltilsyn krever papirer på justering av lastavhengig ventil dersom bilen er utstyrt med det. Fikk det godkjennt med papirer på 4 hjuls kontroll o tuv. men fikk mangellapp siden det ikke er justert lastavhengig ventil. dette syns jeg var dårlig av verkstedet jeg brukte, men skal gå og forlange at den justeres gratis siden det skulle vert gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Jeg måtte ha skandinaviske papirer. Fant heldighvis en på mitsubishuklubben som allerede hadde svenske papirer. Er enorm forskjell mellom de forskjellige trafikkstasjonene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Fikk det godkjennt med papirer på 4 hjuls kontroll o tuv. men fikk mangellapp siden det ikke er justert lastavhengig ventil. dette syns jeg var dårlig av verkstedet jeg brukte, men skal gå og forlange at den justeres gratis siden det skulle vert gjort. Sa du i fra til verkstedet at du ville ha ventilen justert da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Nei. men Det skulle være en standard jobb og sette på senkesett og gjøre alle nødvendige endringer sa de på verkstedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf2 Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Å ja, du fikk et verksted til å skifte fjærene dine. Jeg antok du skiftet dem selv jeg. Hvis de sa de ville gjøre alle nødvendige endringer så må dem vel gjøre det da...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Stemmer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg