pete Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Hei, jeg har kjøpt meg en 190e 2.3 Sportline, 91 mod. Vet ikke om det bare er meg, men jeg syntes instrumentene(speedometer, turteller osv) ser litt tamt ut med det svake gul/hvite lyset osv... Dette er vel kanskje en del av sjarmen :) Men ingen som har noen gode ideer til hvordan man kan freshe det opp litt på en diskret måte? Da tenker jeg evt. på sterkere belysning. Mvh. Petter Siter -pete- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 du kan jo bytte skivene da. hvite f.eks med blått lys i. å du har jo å en justerings skrue for lyset så det blir sterkere Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pete Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Ok, trur ikke jeg vil bytte ut skivene, liker det originalt, men skal sjekke justeringskruen når jeg får den. Bilen kommer ikke før etter helgen :) Den skruen, er det noe som sitter synlig i dashbordet eller er den skjult? Siter -pete- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 den sitter på innstrument huset. du har 2 skruer der du vrir på den til venstre. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-555 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 den sitter på innstrument huset.du har 2 skruer der du vrir på den til venstre. Kanskje si den som man nullstiller tripteller med... Litt lett å missoppfatte deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilenCer Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Kanskje si den som man nullstiller tripteller med... Litt lett å missoppfatte deg. Synes det var lett og skjønne jeg angry Siter 00' Lexus IS200 Sport [x] MB 190E 2.0 [x] VW Caddy 1.9TDI [x] BMW 523i [x] MB 190E 2.6 US [x] MB 190E 2.0[x] VW Golf II 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 for de som har en tripp teller som funker så. haha. men det er nå den til venstre man justerer lyset. vertfall i min:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildjr Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 du kan jo kjøpe disse: http://www.czt.no/catalog/product_info.php?products_id=2812 Freshere instrumenter får du vel ikke.. :) Siter --------------------------- 1993 Bmw 320i Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2006 du kan jo kjøpe disse: http://www.czt.no/catalog/product_info.php?products_id=2812 Freshere instrumenter får du vel ikke.. :) Noe drit å montere men. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jk_kenneth Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 dra på clas olson og kløp store blå dioder og bruk 320ohm motstand på de. er lett og putte inn der orginle pærene sitter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 hvordan i faen får jeg ut instrumentene? Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Dra ut hele instumenthuset. Bare å ta i. Bruk 2 stk skrujern på hver side og dra rett ut. Sitter bare presset inn i dashbordet. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg