Gå til innhold

chrome speil?!? i plast

Ranger emnet

carleet

Anbefalte innlegg

Har kjøpt denne lakken selv, men det er ikke så bra som dem skryter av, og det er en utrolig krevende og tidkrevende jobb. Tar faktisk ca 14 dager...Jobber selv som billakkerer..

Joda lakket med den sist. tok lang tid ca 4ukers leveringstid også hadde jeg de en sommer, før seinsprut`en tok kvelden på lakken. etter jeg vasket med høytrykkspyler, og det startet å flase av. vet ikke noen som kan bøye til plater og fornikle de? hadde jo hvert greit at det lever mer en 1 sommersessong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke orginale chrom speil til Audi TT. til A3,4,6,8 ja men ikke TT. rart det der.

hei jeg har noen spilhus til TT liggende. de trenger chromlakk. noen som har lyst til å gi de en dusj?. av den exelente silverlakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke orginale chrom speil til Audi TT. til A3,4,6,8 ja men ikke TT. rart det der.

hei jeg har noen spilhus til TT liggende. de trenger chromlakk. noen som har lyst til å gi de en dusj?. av den exelente silverlakken?

Merkelig det der... faen kan de ikke fikse litt chrome til TT`en også? møkk ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg sikkert gjøre, men det koster. Betalte 5000 spenn for en liter av denne lakken :omfg , så betaler du så lakkerer jeg violin

Riding Dirty....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kan skaffe chromet TT speil jeg.... For den som har penger riktignok :D

mirror4.jpg

Liknet mer på sølv:/ vil ha skikkelig chrome... hvor mye skal du eventuelt ha for de speilene? kan jo altids lage en ny kopp av kobber som vi kan fornikle da... kommer på rundt 1000,- spenn stk. men det tar jo drit lang tid..:( vil ha ferdig:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kan skaffe chromet TT speil jeg.... For den som har penger riktignok :D

mirror4.jpg

Hei. det kan du ikke. for det er disse jeg har kjøpt fra TT shop. lurt? NEI, det kan du si når jeg åpnet esken, mhm. lykke til om du tror dette er tt speil i chrom, tror ikke du tjener så mye penger på disse. men passer sikkert bra på en sort bil.

DISSE SPEILENE FRA TT SHOP ER LAKKERT I ORGINAL SØLVFARGE, samme som er på min TT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider