Skaftetryne Skrevet Mai 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Alto hette tidlegare KEW, og då var det IKKJE bra vaskerar.. Mogleg dei dyrare modellane er dugande, men eg ville gått for Kärcher eller Foma. På OBS! sel dei Kärcher rimleg. Siter Ein dumstut trur vël om alle som helsar blidt. Han merkar slett ikkje dei legg snarer for han, om han sit i hop med dei lure. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2003 Da har jeg kjøpt meg en spyler. Det ble en Sthil som er det samme som Kew som igjen er det samme som Alto sånn som jeg hhr forstått det. Den gir 125bar ved endestykket(140 maks) og 600l/h maks, men 400 i henhold til en eller annen ie standard. Har akkurat vasket bilen og jeg er veldig fornøyd :) :) :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeYsen Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hva sier folket om denne: http://www.jula.no/varmtvannsvask-rio-125483 Siter Nåværende biler: 95 VW Golf MK3 VR6 Syncro 94 VW Golf MK3 GTi 16v (rep.obj) 96 VW Golf MK3 GL (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellha Skrevet Juli 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2010 Aldri mer Kärcher! Maskinen er ok så lenge den virker, men må den på service er løpet kjørt. Til nå har jeg ventet i 2 - to - måneder på erstatningsmaskin og har fremdeles ikke klart å få tak i leveringsdato! Iflg. serviceverkstedet er dette et stadig tilbakevendende problem - også på reservedeler. Så nå har jeg fått nok!! Går og kjøper ny maskin i dag, men IKKE Kärcher!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Foma er vel det som anbefales. Selv sikler jeg på en Foma 747... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg