Mariius Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Max. effekt 200 hk (148 kW) Max. vridmoment 380 Nm Åtgärder Byte av E-Prom samt bakre ljuddämpare, rostfri. Pris inkl. montering 17715 :- exkl. moms [22144:- inkl. moms] Anmärkning Satsen är TÜV-godkänd och uppfyller gällande avgaskrav. Programvaran bibehåller alla funktioner för felsökning, övervakning, felminne, diagnos och stöldskydd. Er detta riktig? Prisen altså? Eller er det jeg som missforstår helt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Januar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2006 Dette stemmer nok, prisene til treskomannen er litt stive. Om det er verdt det kan vell diskuteres opp og ned. Finns vell flere som kan levere chip og ev. eksos rundt om i Norge til en rimeligere sum. Uten att kvaliteten på produkter er dårligere??? For min egen del så kommer jeg til og bruke ES-Tuning i Tr.heim Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvordan er det mulig med så stive priser.. Ts Racing tar 7000,- for 222hk og 330Nm.. Får det ikke helt til og stemme.. :watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Hvordan er det mulig med så stive priser.. Ts Racing tar 7000,- for 222hk og 330Nm.. Får det ikke helt til og stemme.. :watchout Åtgärder Byte av E-Prom samt bakre ljuddämpare, rostfri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 synnsyk dyr rustfri slutt-demper da. Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Nå ser jeg for meg at Dahlbäck er konservativ med effektoppgivelsene sine; sier han "tvåhundra" så er det tvåhundra. Firmaer som eventuelt skryter og lyver på seg er verdt mindre enn søppel og ødelegger for alle i hele bransjen; jeg nevner absolutt ingen navn; jeg er ikke i det hele tatt ute etter noen her. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Nå ser jeg for meg at Dahlbäck er konservativ med effektoppgivelsene sine; sier han "tvåhundra" så er det tvåhundra. Firmaer som eventuelt skryter og lyver på seg er verdt mindre enn søppel og ødelegger for alle i hele bransjen; jeg nevner absolutt ingen navn; jeg er ikke i det hele tatt ute etter noen her. Joda det er nok helt sant det da, men 22.000,- ink mva (svenske) er meget stivt for en chip og en rustfri-sluttdemper mener da jeg,f.eks; vis du da kan chippe bilen hos TS for 7000,- for "222hk og 330nm" , så tror jeg nok Tommy fortsatt ikke har samvittighet til å selge å montere EN rustfri lydemper til prisen av 12-13000.- til deg (ca 20.000 totalt). For 17500, så smeller Tommy opp dette til deg: http://www.tsracing.no/steg3.htm , komplett eksos (sikkert etter kat?) ,chip/mapping, og ny ventil... effekt avhenger av motor-kode(effekt orginalt). ble mye "reklame" ett firma jeg aldri har brukt selv da, så skal ikke utale meg så mye mer enn dette.... er vel folk som har besøkt både svensken å Tommy her som kan utale seg mye bedre. Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 TS ja. mhm, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Februar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2006 ? intresangt svar... Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 gidder ikke å si så mye over dette forumet, men jeg har erfaring fra TS. Meget god service så lenge det funker, men om det skjer noe med bilen etter 1uke, så er de lite behjelplig. da blir du sendt til Møller, for jobben hans er jo bare å sette inn en chip som funker, den har jo ingen ting med fusking osv. (Feilsøking tjener de lite på) vet også at en del har målt bilen etter chip bytte hos TS.......................... (det står mye om TS i vw audi cluben. anbefaler en titt der.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Hm...okei! Erfaringer jo veldig greit å få vite. Har ikke tilgang på vw forumet tror jeg? Er ikke medlem lengre,,,,melder meg vel inn når nytt vw/audi prosjekt dukker opp. Har liksom ikke prøvd noen av firmaene så jeg gidder ikke å påstå noe, men som "uvitende kunde" så har jo pris,kvalitet(kvalitet påstår jo ALLE dem har),kundeservice(dette har alle før/under salg så å si) det meste å si.det som eventuelt dukker opp senere har jo selvfølgelig MYE(kansje mest) å si, men det som dukker opp senere vet man jo ikke før eventull skade dukker opp,kansje når man sitter med katta i sekken...å det er jo greit å høre med andre som har erfaringer. vil ikke være vanskelig med noen her... men syns pris/kvalitet/kundeservice er de 3 elementene som gjelder, å er vel ikke alene om det... men har ingen dårlig inntrykk i det hele tatt av TS med de samtalene jeg har hatt der... Så gjerne en link til mer info ,gjerne på pm vis du syntes det passer bedre..... Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 men 22.000,- ink mva (svenske) er meget stivt for en chip og en rustfri-sluttdemper mener da jeg,f.eks; vis du da kan chippe bilen hos TS for 7000,- for "222hk og 330nm" , så tror jeg nok Tommy fortsatt ikke har samvittighet til å selge å montere EN rustfri lydemper til prisen av 12-13000.- til deg (ca 20.000 totalt). Jeg må vel si meg enig i dette her. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 gammel tråd, men ringte dit her om dagen for tips til å fikse s3en min å mulighet for att de vile se på den tommy selv svarer, han er stille, frekk, lite behjelpelig å sier han ikke vil ha noe med en slik bil å gjøre å att dt er søppel? å legger på? hva faen? Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 hadde jo liksom ett godt inntryk av de å annbefalt de til andre etter servicen de ga meg å en kompis etter chipping av en annen s3 der, derfor jeg ville bruke de også.. men slutt på både annbefalinger å bruk derifra.. Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 TS ja. mhm, Vet ikke om det er noe som er skjedd i ettertid, men når en aktør på markedet kommenterer om en annen .. da synes JEG det er greit å opplyse om dette. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg