Gå til innhold

Dahlbäck trim, er dette riktig pris!?

Ranger emnet

Mariius

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er noe som er skjedd i ettertid, men når en aktør på markedet kommenterer om en annen .. da synes JEG det er greit å opplyse om dette.

det jeg mener er en god bekjent av meg som chippet bilen hos TS,

han jeg kejenner har ikke peil på bil, så ringte han meg, ganske fra seg for bilen hans gikk ikke,(kun 3 sylindre), så sjekket jeg litt opp for han fant ut av feilen rettet det opp.

det som skjedde er som jeg har skrevet før, han ringte TS ingen feil

med chippen da er det audi som må fikse dette så slang han på røret. han hadde sikkert ikke den beste tiden el den beste dagen,

men jeg vet mange som er utrolig fornøyd med Ts... disse gutta har sikkrt mange kunder så erfaring har de, kanskje derfor de kan behandle folk slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk montert chip og eksos/luftfilter hos TS(ca. 20000 kr). Etter kanskje 2 uker begynte eksos anlegge å vibrere når jeg kjørte bilen hardt.

Jeg dro til TS, de hjalp meg med en eneste gang, tok ned en bil som de holdt på med fra bukken, og begynte å ordne på bilen min.

De brukte kanskje 1 time på å rette ting opp, og tok ikke betalt for det.

Jeg har hatt stage 3 fra TS i ca. halvt år, og er ganske fornøyd, men mange som har hatt dårlig erfaring med TS, men jeg har ihvertfall ikke hatt det.

Har faktisk sittet på med en bil som har MTM chip, og jeg må si, bilen min drar faktisk like bra, hvis ikke bedre. Så skjønner ikke hva folk mener med at TS sin chip er søppel.

PS: for 7000 kr, er det bare chip, altså 195 hester, med stage 3(eksos,luftfilter osv.) er det ca. 7000+17500 kr, spørs hvs du skal ha med og sånt. Da får man rundt 220 hester, men det er på motoren, på hjula så varier det. Skal benke bilen snart, men tipper jeg har en 180-190 på hjula.

2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT

2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TTOle: jeg var ikke ute etter å "henge noen" her! ;) Men jeg vet fra VACN at det er greit at man gjør klart fra hvilket ståsted man uttaler seg.

Jeg selv har ALDRI hatt noe bil som er chip-mulig, så har ingen direkte kundeerfaringer hos de som leverer dette. Men jeg har hørt mange som er fornøyd med TS sitt "drop in" opplegg når det er ting som har vært prekært, skjønner godt at folk får gode inntrykk av det. :)

Dog synes jeg de har noen litt vel ivrige effekttall på stegene sine.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk sittet på med en bil som har MTM chip, og jeg må si, bilen min drar faktisk like bra, hvis ikke bedre. Så skjønner ikke hva folk mener med at TS sin chip er søppel.

Og hvordan var bilen ellers?? Har vel litt å si det også... ;)

Er ikke alltid den chippen som "gir" mest effekt som er best...

Kan vel hende de mener det fordi folk har fått problemer med bilen sin etter å ha vært og chippet hos TS.... :)

Kjenner folk som har både gode og dårlige erfaringer med TS...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende de mener det fordi folk har fått problemer med bilen sin etter å ha vært og chippet hos TS.... :)

Kjenner folk som har både gode og dårlige erfaringer er jo noe som kan sies om alle bedrifter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ettersom jeg fikk vite da jeg samlet litt info om tuning i sommer, så er det ikke lenger slik at firmaene har hver sin chip som har laget i Tyskland, Sverige eller av de selv, men heller slik at tunerne i Europa samarbeider og deler sine erfaringer i ulike filer som tunerne laster ned etter avtale.

220 hk i 1,8T med 150 hk orignalt er det vel lenge siden npen trodde man fikk med kun chip og bakre eksos. ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider